Gå til innhold

Hvor har dere bestilt julekort fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode tips om hvor jeg kan bestille julekort på internett? Jeg har sett på Foto Knudsen, Eurofoto, Allfoto, Kortshop... kommer ikke på flere alternativer. Har lyst å lage julekort som ikke alle rundt oss her bruker. De fleste vi kjenner bestiller stort sett fra Foto Knudsen og Eurofoto.... Har endelig fått i orden foto app, så i dag har jeg fått tatt noen bilder av barna. Jammen ikke enkelt å få dem til å sammarbeide... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Optiamlprint.no og elkjop.no

Jeg hadde flere photoshoots med ungene, var rimelig svett da gitt! Klippet og limte sammen tre bilder så ble det bra til slutt :-)

Skrevet

Sponland.no

Super service, du får kortene etter en dag eller to.

Skrevet

Foto Knudsen. Vi er fornøyde, men det er litt lite utvalg av maler der man selv kan skrive tekst.

Skrevet

I år ble det optimalprint.no. Synes det ble veldig tøft kort og nettsiden var ihvertfall mye mer brukervennlig enn eurofoto som vi har pleid å bruke.

Skrevet

Japan foto. Er veldig billig, og vant best i test i fjor.

Skrevet

Elitefoto, har også kort med plass til flere billeder

Skrevet

optimalprint.no eller noe sånt

Skrevet

Vi tok julekort hos fotografen, det er ganske bra og ikke så dyrt. Mye muligheter etter fotografering. Vi brukte han på www.lfoto.no . Vi var veldig fornøyde. Da ble ikke som vanlig julekort.

Skrevet

nfoto.no. Er veldig fornøyd :)

Skrevet

Lurer litt på hvor lang tid det tok fra bestilling til du fikk dem i posten? Har sett litt og tror jeg vil bestille derfra.

Skrevet

Signerer "Lykke.........."

Nfoto.no har bra service, kvalitet og rask levering :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...