Skravlemamman Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 står øverst på ønskelista til treåringen, men jeg finner de ikke. Noen som har sett de i noen butikker?
Skravlemamman Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2008 Dytter jeg siden minstemann er overbevist om at han får dette av nissen.............hjeeeeeelp!!!!!
Nick 72 Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Hei! Har kjøpt Små Einsteinsfigurer å gitt barna mine i julekalenderen. Kjøpte de på Ekstra leker. Tror det er samme produsent som selger de små lekedyrene som man kan kjøpe enkeltvis. Lykke til i jakten på dem!
Skravlemamman Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2008 Hoi, tuuuusen takk;-) Nå blei jeg kjempeglad, ekstra leker her kommer jeg.................
Lilith Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har kjøpt alle 4 figurene på Brio/Thomas Leker på Stovner senter. Jeg vet ikke om de har dem fremdeles, men andre Brio-butikker bør ha dem.
Skravlemamman Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har spurt på Brio her jeg bor, men de hadde altså ikke:-) Kanskje muligheter i andre da;-) Tusen takk:-)
rosa og en blå Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 eg kjøpte nettopp på ebay. 350 kr m frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå