Gå til innhold

snop/godteri da...

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mer nå i jula enn ellers i året?

Her prøver jeg å begrense så godt jeg kan, men ungene får jo i kalenderen hver dag(harribokalender) og ser det har forsvunnet en pose twist her en dag mens jeg var på jobb uten at noen av mine favoritter var igjen når jeg oppdaget posen(4-5 biter igjen da).

Ellers regner jeg med det blir endel snop når vi kommer til svigers i jula, vi pleier ikke å ha så mye snop utenom julekaker. Og samboern må ha juleskum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir myyye snop i jula, spesielt for meg og mannen. Prøver jo å begrense ungene da, men de får også mer snop enn ellers i året. Er jo bare jul en gang i året. ;o)

Skrevet

Definitivt mer enn ellers i året! Ingen dårlig samvittighet for det. Må bare passe på at man ikke spiser seg "mett" på godteri. Mye godterispising er som regel tegn på at man egentlig er sulten. Ungene får ikke spise så mye de vil eller når de vil.

Skrevet

ja, i jula er det godterispising...på barn og voksne:)

Skrevet

Jo, det går som regel litt mere godteri i jula enn ellers. Både på liten og stor. Men setter det som regel frem på bordet på ettermiddagen/kvelden, etter middagen er inntatt.. N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...