Gå til innhold

Noen som ser Robinson her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder Nadia Marielle..

Makan til sutrekjerring overfor Britt Karin har jeg ikke sett. Hun skjønte tydeligvis ikke at det var Robinson hun meldte seg på til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig!!!

Synes hun er skikkeli grinete. Blir nesten litt provosert. Hun skjønner tydeligvis ikke at det er et SPILL, man blir jo nødt til å tenkte taktikk og ikke følelser

(og av den grunn skjønner jeg ikke at de ikke har stemt ut Tommen, han er jo den sterkeste av dem alle og en stor konkurrent - Det mest taktiske ville jo vært å få han ut)

Skrevet

Ja, hun skulle virkelig tatt det som en mann, slik som han flørten til Britt Karin. Han ble jo skuffa og overrasket, men skrøyt av at de andre hadde spillt spillet bra og lurt han trill rundt.

Faen jeg blir så provosert av sånne sutrekjerringer. Kom ikke å si at hun ikke selv hadde dolket Britt Karin ved neste anledning for å redde sitt eget skinn.

Sutrehøne.

Skrevet

Altså, man vil jo komme så langt som mulig i en konkurranse. Å dolke noen i ryggen er uunngåelig!!!

Heier på George jeg :) Det er en skikkeli tøffing!!

Skrevet

Yez, George eller Tommen vinner,.. jeg tror kanskje det blir Tommen. Gjerne de med barn- yngste barn som vinner.. Britt Karin ..har mine tvil..

Skrevet

Ja, hun er virkelig pussig! ikke bare med Britt Carin, men ellers også... Litt sånn sosial rar hele dama.. :)

Men nå er det tre verdige vinnere som sitter igjen -men blir spennende å se. Har fått en liten chrush på Tommen jeg.. ;) Han ble jaggu fin når han mistet noen kilo og ble solbrun.. Mmm ;)

Skrevet

hehehehehe, ja han er en artig liten skrue :P

Skrevet

"Buhu, jeg klør" "Og så liker jeg å perle"

Skrevet

men er ikke han i lag med britt karin nå da? Hun finner vist kjærligheten ganske så fort :P

Skrevet

Ohoohohho,,yeah, du og. Spes det bildet som ligger på seher.no nå av han og Britt karin. faen så digg der. *stønn*

Skrevet

synes George er ganske sexy jeg ;)

*FNIIIIIIS*

Skrevet

Hva er sexy med han da? Alle de skrukkete tatoveringene??

Skrevet

Hun Nadia, er virkelig totalt hjernedød. For ei høne! Hun Britt Carin, fremstår som rene kjernefysikeren i forhold.

Skrevet

Anonym 20:57: Har du link til bildet av Tommen og Britt Carin da? :)

Skrevet

I bunn og grunn heiet jeg hele tiden på Andrea. Synes hun var en jordnær og verdig vinner. Synd hun gikk ut!!!

:)

Skrevet

her er bloggen til nadia. leeeeer når jeg leser den hun er helt blåst.

www.nadiamarielle.blogg.no

Skrevet

Men er hun søstra til Aylar? I noen blader står det at de er søsken men i andre står det at hun er dobbeltgjengeren til Aylar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...