pjokkemamma*07+10* Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Hei, jeg leste en stund siden at det var noen som hadde brukt en type B-vitamin mot kvalmen, B6 lurer jeg på om det var. Noen som har prøvd det eller vet noe mer?
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Ja,jeg brukte de sist. Og de funket som bare av det:)
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Hvor mange tar du da? Jeg spydde og var dårlig over 1 mnd sist og trodde alt håp var ute men så tok jeg de å de funket etter noen dager. Har du prøvd ingefær tabletter og?
Babyønske �� Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Jeg tok mye B6 i månedene før jeg ble gravid,(så lagrene mine må ha vært rimelig fulle) tok også litt B6 noen uker ut i svangerskapet, og jeg var minimalt med kvalm.
pjokkemamma*07+10* Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2008 tok du tabletter som var rent b6, eller vanlig b-vitamin-blanding liksom?
Knask! Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 1 til dagen a 50mg. Ren B6-vitamin. Ingefær hjelper meg heller ikke. Så jeg er vel bare uheldig, hehe. Men..skal holde ut!
Mamma_til_isabella Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Uff,misunner deg ikke..... Har du prøvd å¨drikke litt eplemost?Det kan funke litt.....
Knask! Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 Jada..føler igrunn jeg har prøvd det meste av tips og råd nå, men syns selv jeg bare har blitt verre siden kvalmen først kom for snart 4 uker siden. Så jeg håper bare inderlig at det går mot bedre tider snart:) Det skal nevnes at jeg og trodde B6en var en mirakelkur, fordi jeg følte meg bedre i noen dager der..men så, bang var kvalmen og spyinga tilbake. Men uansett, godt å høre at det fungerer for noen -ingenting er bedre!! Nyt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå