Gå til innhold

B-vitamin mot kvalme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg leste en stund siden at det var noen som hadde brukt en type B-vitamin mot kvalmen, B6 lurer jeg på om det var. Noen som har prøvd det eller vet noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg brukte de sist. Og de funket som bare av det:)

Skrevet

Hvor mange tar du da?

Jeg spydde og var dårlig over 1 mnd sist og trodde alt håp var ute men så tok jeg de å de funket etter noen dager.

Har du prøvd ingefær tabletter og?

Skrevet

Jeg tok mye B6 i månedene før jeg ble gravid,(så lagrene mine må ha vært rimelig fulle) tok også litt B6 noen uker ut i svangerskapet, og jeg var minimalt med kvalm.

Skrevet

tok du tabletter som var rent b6, eller vanlig b-vitamin-blanding liksom?

Skrevet

1 til dagen a 50mg. Ren B6-vitamin.

Ingefær hjelper meg heller ikke. Så jeg er vel bare uheldig, hehe. Men..skal holde ut!

Skrevet

Uff,misunner deg ikke.....

Har du prøvd å¨drikke litt eplemost?Det kan funke litt.....

Skrevet

Jada..føler igrunn jeg har prøvd det meste av tips og råd nå, men syns selv jeg bare har blitt verre siden kvalmen først kom for snart 4 uker siden. Så jeg håper bare inderlig at det går mot bedre tider snart:)

Det skal nevnes at jeg og trodde B6en var en mirakelkur, fordi jeg følte meg bedre i noen dager der..men så, bang var kvalmen og spyinga tilbake.

Men uansett, godt å høre at det fungerer for noen -ingenting er bedre!!:) Nyt det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...