jippiii Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 mine egne: s-fri-t4: 16 s-tsh 1,4 hvordan er dette, noen som har greie på det?
rosa og en blå Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 no henta eg at ark her står at tsh normalen er innenfor 0.35 til 4.70 (min er 0.04 og du er 1.4) so du er normal og eg er rar. hehe dette er kjertelen du har og hvor mye den fungerer av seg selv uten hjelp av medisiner.. som du ser så fungerer ikke min i det hele tatt. mens din er litt lav, men fungerer ogso selv- her står thyroxin fri. normalen er fra 9 til 24 din er 16 min er 13. det er begge ganske lave. under 14 er lavt. det er svaret på hvor du fungerer med den medisinen du bruker nå.
jippiii Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 jeg går ikke på medisiner for dette, men det burde jeg kanskje? gjør du? tror disse verdiene ble slik etter fødselen, har store problemer med å gå ned i vekt...var lettere før...
rosa og en blå Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 hehe, ja kroppen min har spist opp kjertelen. så har gått på medisiner siden eg var 16 år. sikkert vert sjuk siden eg var 12. man kan kun skylde på 5 kg pga stoffskiftet. ja, du hadde jo ganske lave resultat spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå