Silje%guttenemine Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Ser det er så mye "hetsing" om sodd..Sodd og masse poteter i, nam, nam:)
HTC Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Sodd er nam nam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har man i tillegg flatbrød og masse smør, har man virkelig ett fest måltid. Vi serverte en skikkelig digg hjemmelaget Soddgryte i vår barnedåp :-)
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Når det er tilsatt ekstra grønnsaker og kjøtt og servert med brød/flatbrød og smør kan det være riktig godt. Rett fra "bøtta" og uten noe mere til er det nesten drepen ... ikke fælt, men forferdelig kjedelig.
Gifteklar:0)) Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Syns sodd er drit kjedelig, og passer ikke som mat i bryllup. Er mere hyttemat syns jeg.
Silje%guttenemine Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2008 hehe, har aldri tenkt tanken på å servere sodd i bryllup..kanskje som nattmat eneste:)
Gidder ikke! Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Også alle de som nekter å komme i bryllup hvis det blir servert sodd da, og ihvertfall ikke kjøpe gave over hundrelappen i såfall! For en gjeng snerpete høner. Snakk om å ha verdier et viss sted!
Gjest nickedokka Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Sodd er knall til de fleste anledninger=)Men dersom det skal drikkes alkohol under og etter middagen vil jeg nok velge noe kraftigere. Ellers risikerer man jo at noen har fått nok allerede før kaffen=)
1 Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Sodd er godt ja! Og hadde heller ikke hatt noe problem å hatt dette som mat i mitt eget bryllup. Hadde det forresten som mat i barndåp nettopp. Ble spist masse:) Eneste var at en av gjestene savnet ketchup..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå