Gå til innhold

Jeg drikker en flaske vin hver helg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det såå mye? Kan ikke se for meg et liv uten rødvin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke er en flaske hver dag ;-)

Skrevet

Så lenge du ikke MÅ ha denne flaksen så..Kan fort bli en flaske vin i helgene her også, deilig:)

Skrevet

Syns ikke det er avskrekkende nei.. Er det en flaske fordelt på to kvelder? Barn merker veldig lett at foreldrene er påkvirket av alkohol, derfor ville ikke jeg ha drukket en flaske på en kveld med barna i hus. Men rødvin er jko kjempegodt! :)

Skrevet

Kan bare svare for meg selv, rødvin drikker jeg når jeg skal kose meg og slappe av, så da sier det seg selv at jeg gjør det når barna har lagt seg..Og noen ganger kan jeg godt bli litt brisen, de sover så ingen skade har skjedd:)

Skrevet

Sover barna gjennom hele natten uten unntak da? Det følers ikke noe trygt å våkne opp fordi man har hatt mareritt ol. også har foreldrene drukket seg godt brisne. Hadde ikke hatt noe problem med å ta ett eller to glass, men en hel flaske hadde jeg spart til kvelder med barnevakt..

Skrevet

Skal ikke vin i begrensede mengder være bra for kroppen da :P

(Skjønne det de som kan, tihi)

Skulle ønske jeg likte det, lukter godt og ser godt ut, men smaker ikke fult så godt :P

Kos deg med vin du snuppa!!!!

Skrevet

drukket seg godt brisne= full :) full er jeg aldri når barna mine er hjemme :)) men ja, kan godt kjenne at jeg har drukket, men mener fortsatt at det ikke skader barna :)

Skrevet

Bare snakker av egen erfaring jeg :) Jeg kjenner en hel flaske vin gooodt hehe.. Det er ulike grenser for hva man tåler..

Jeg husker når jeg var liten at jeg merket forskjell på mamma med en gang hun hadde drukket noe. Det skulle ikke så mye til før øynene ble litt annerledes eller stemmen forandret seg litt. Basert på den erfaringen har jeg tenkt til å være veldig restriktiv.. Jeg må tilføye at jeg hadde en helt super oppvekst altså, og det har ikke preget meg, men jeg vet hvor lett jeg merket at de rundt meg hadde drukket..

Skrevet

Et liv uten rødvin er som et liv uten mat!!! Det var rødvin jeg savnet mest under graviditeten! Alkoholfri rødvin smaker oppkast! Nå blir det ikke mye rødvin siden jeg ammer ennå, men et glass og to i helgene blir det. Bare pumper ut og gir småen flaske. Da får pappaen ta del i litt av kosen med matingen også. ;)

Skrevet

Ja, fy fader den alkoholfrie rødvinen er helt forferdelig. Jeg ble kvalm av hele greia. Det jeg gleder meg til er et glass Amarone med Roquefort til.. hehe.. Har drømt om det nå i snart ni mnd :)

Skrevet

Jeg hadde aldri turt å drikke en hel flaske vin hver helg. Hadde heller ikke drukket meg god og brisen med barna hjemme! Helserådet om at det er sunt å drikke rødvin i små mengder daglig, er noe mange bruker som påskudd for å kunne drikke daglig. Dersom jeg skulle drukket rødvin for helsens skyld, ville jeg da ha drukket alkoholfri- selv om det ikke smaker godt. Tran er da heller ikke særlig godt! Barn merker at foreldre er brisne ja, og de skremmes av det. Stakkars barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...