Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Er litt stolt over meg her nå faktisk, jeg har i det siste slitt med en del problemer og tydd meg til vinflasken med en gang jeg følte jeg ikke taklet noe. Nå har jeg fått hjelp, gått til legen blitt henvist til psykolog. Og idag har jeg ikke drukket på en uke:) Før drakk jeg minst en gang dagen, kanskje litt for tidlig å rose meg selv, men føler meg så mye sterkere alt Har fått gjort så mye denne uken også.. Gleder meg til en alkohol-fri jul:)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Flott at du har tatt tak i problemet ditt=) regner med du er gravid eller har barn siden du er på disse sidene, og da er det spesielt viktig å løse slikt før det går for langt... Du kan være stolt av deg selv=) Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Det er ikke for tidlig å rose deg selv nei! Dette klarer du Lykke til.
Tigerpote Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Du gjør helt riktig i å rose deg selv! Ta en dag av gangen:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Klapp på skuldern. Kan du ikke holde oss oppdatert en gang i uken? Følger saken din. Kan du ikke kalle deg no slik at vi kan følge med. Dette er spennende. Krysser fingrene og tærne mine for deg.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Selvsagt ikke for tidlig...HVER dag teller ) Håper du (og familien??) får en super jul som alle kanminnes EKSTRA godt i årene fremover...;o)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #10 Skrevet 8. desember 2008 Kjempeflink er du Dette klarer du! Lykke til videre, og god jul!!
Bevind *har født*:) Skrevet 8. desember 2008 #11 Skrevet 8. desember 2008 Kjempebra!!!! Stå på, dette klarer du helt flott!!! Masse lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå