Krøllefrøken Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Vi er inne i vår 1 pp, har IKM om en uke. Synes jeg har en del symptomer som jeg hadde med førstemann, så er littt spent på om det har klaffet for oss Vi har en sønn på 15 mnd, som jeg fortsatt ammer hver morgen. Sånn har det vært siden han var ca 10-11 mnd. Han har ikke vist noen form for interesse for puppen utenom den kosen hver morgen. Men nå de siste dagene har han fått helt dilla. I dag har jeg ammet 6 ganger. Han vil ha og ha, hele tiden. Kan det ha noen sammenheng med at jeg muligens har blitt gravid og melken smaker annerledes eller noe? Noen som har opplevd dette?
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Akkurat dette skjedde med oss! Plutselig ble snuppa helt vill etter puppen, skulle ha hele tiden. Satt og slikket seg rundt munnen og sa nam! Hehe! Tok en positiv test dagen etter. Har hørt at det er mest vanlig at de fleste ikke vil ha pupp lenger pga at smaken endrer seg, men her var det motsatt skulle tro at det var sjokomelk som kom ut:) Sluttet og amme henne helt for 1 mnd siden, hun er 19 mnd nå og jeg har 4 uker igjen til termin! Lykke til, kanskje du er gravid allerede;)
Krøllefrøken Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har også hørt at det er mest vanlig at de ikke vil ha melken lenger pga at smaken endrer seg.. men kanskje noen barn synes det smaker bedre da?! Men det var oppmuntrende å høre at du har opplevd det samme! Da tør jeg håpe på en positiv test Gikk det greit å slutte med amming da? Lykke til med fødsel og baby
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Takk for lykkeønskninger! Trappet ned på amming, slik at hun bare fikk om kvelden. da var det kveldsstell og litt pupp før legging. en kveld spurte jeg henne som vanlig om hun ville ha pupp og hun sa nei Så siden det var det ikke spørsmål om mer. Hun var rett og slett ferdig med pupp:) Noe jeg syntes var deilig så får jeg ihvertfall et par mnd uten noen hengende i puppen;) Hold meg gjerne oppdatert på hvordan det går med testingen! Lykke til uansett:)
Krøllefrøken Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2008 Takk for det Håpe det blir like enkelt med ammeslutt her også. Kan tenke meg at det er veldig godt med litt fri før nestemann skal henge der dagen lang skal holde deg oppdatert jeg! Tester neste søndag tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå