Gå til innhold

Jeg er en mislykka mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er sint og sta og tverr. Hyler, skriker og sparker og kaster. Og han får masse omsorg, kjærlighet OG grenser! Jeg er så sliten av å ha en krevende unge - selv om han er verdens herligste. Hvorfor kan han ikke være som andre unger!!! Har en sånn klump i magen av slitenhet. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Snufs - jeg har alle forutsetninger for å være en god mor, men føler meg bare mislykka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde sikkert blitt lykkelig hvis du hadde sett det anfallet min 2 åring fikk på kielturen i går:) Vi snakker om en unge som er så sint at fråden står rundt munnen hennes. Følte meg rimelig vellykket jeg også hehehehehe

Skrevet

Men hvordan tror du "andre unger" er, da? Små englebarn hele tiden? Jeg kan forsikre deg om at de ikke er det :-) Du skriver ikke hvor gammel gutten din er, men barn går igjennom slike perioder, og det eneste du kan gjøre, er å fortsette som du gjør. Omsorg, kjærlighet og grenser. Det er slitsomt mens det står på, men du og sønnen din vil få igjen for det senere. Hold ut, og prøv å ta deg en pause en gang iblant.

Hilsen mammaen til verdens beste, men STAESTE gutt, som også hyler og skriker ganske ofte på tross av at vi gjør "alt riktig". Jeg er ikke mislykket, og det er ikke du heller!

Klem fra

Skrevet

Takk, det er helt sant. Han er 2,5 år - er ikke bare en periode, har alltid vært sånn han. Vet det ikke er min feil, men tårene triller likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...