Gå til innhold

Jeg er så forelsket jeg.... Hmmm er han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig dette her... Vi møttes på nett og har møttes ca 1-2 ganger i uka.... Jeg er nok mye mer betatt av han, eller ihvertfall det kan virke sånn siden han er litt ja hva skal man si, tar livet med ro hehe.... Men jeg vil så gjerne vite hvor vi står... Jeg ser for meg framtid og alt dette her.... Redd for at han kansje bare ser på meg som ok og komme til innimellom... Gutter er rare innimellom....

Var han som sendte meg SMS og ville møte meg første gang... Er han som tok iniativer til og komme hit i dag... Men er bare eks i helga så har han vært på guttetur fra torsdag til lørdag og jeg skaffet meg barnefri i går for jeg tenkte kansje at han ville være litt med meg når han kom hjem men dro rett på byn i oslo.... Er det bare jeg som er teit eller skulle han "ofret" og finne på noe sammen meg i går?

Vi har aldri vært på kino eller noe... Ser bare film hjemme osv....

Har møttes i 2mnd.....

Ble rotete og lagt dette her også....

Ja jeg har hatt en skikkelig tenkehelg... Hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jo ikke,så blir på en måte ren gjetning fra meg.

Men jeg tror ut i fra det du skriver at han nok ikke legger like mye i det som det du gjør.

Lykke til:)

Skrevet

Vet hvordan du har det.

Har også holdt på med en gutt nå et par mnd, men i det siste har han blitt så stille. Kommer hit av og til, sender lite sms, snakkes lite.

Nå har jeg sendt mld og spurt om vi skal av slutte alt og bare glemme hverandre. Kan være greit med et svar, hater å bare gå her i uvissheten.

Håper han tar til vette han gutten din. Og ja, gutter de er rare!

Skrevet

Han var her i går, var så koselig... La og bare koste oss på sofaen.... Vil at det skal vare!

Skrevet

Jeg tror ikke du skal stille han det spørsmålet riktig enda. Det har jeg brent meg på utallige ganger.

Mitt råd til deg er å fortsette å treffe han, men pass på at det ikke er bare du som "gir".

Det at han dro ut istedenfor å være med deg, ja pytt pytt, han må da få lov til det å, ikke vis at du ble skuffet om han ikke spør.

Han har kanskje ikke barn? Da er det ikke helt greit å bli dratt inn i familielivet med en gang, det er ikke sikkert han takler det.

Bruk tiden, men ikke still han slike spørsmål som hun over her. Vær glad over at han faktisk tar litt initiativ å spørre selv om dere vil møtes at det ikke er bare du som spør.

2mnd er ingenting, bruk 1år å bli kjent, jeg vedder da på at da faller han for deg om du bare lar ting ta litt tid, vær tålmodig !

Det er kjempevanskelig og som sagt jeg har selv brent meg utrolig mange ganger, jeg har vært desperat etter trygghet, og spurt direkte spørsmål osv... og gutta har da bare stukket.

Skrevet

Takk for langt og fint svar anonym over her :)

Han har barn foresten, men være singel en stund!

Skal se hva som skjer videre, vi får bare ta tia til hjelp :(

Skrevet

Signerer hun over her... Aldri kom med sånne direkte spørsmål uten at han også gjør det.Du setter deg da i en mye mer sårbar situasjon, og kan komme til å skremme han vekk... La han ta seg av jakten, han er jegeren, du er byttet, og ikke omvendt. Da forsvinner masse av spenningen.. Tro meg, gjort den feilen tusen ganger selv....

Skrevet

KJENTE MEG SÅÅÅÅ IGJENN HER!!!!

Jeg har også "datet" en kar, en stund. Jeg gav "veldig" av meg selv, å ble kjempe betatt av typen! Åååh, det var sååå hærlig å kjenne den kriblingen i magen, og at jeg faktisk er i stand til å føle noe igjenn! (..Etter en laaaang historie mellom meg og min X) Var godt å kjenne at jeg er over X'n, og kan kjenne følelser for noen andre.

MEN så tror jeg kanskje at jeg "skremte bort" denne typen da.. Huff'a meg.. For jeg spurte han rett ut, om hva han tenke osv.. MEN, neeei-da :-P Han viste ikke, å han ville heller ikke "ha meg på beitet". Han ville ikke såre meg. Bla bla bla.. MEN JEG VIL JO HA HAN JEG!!

MANNFOLK :-P

Skrevet

ja bedre å ikke mase, bare kos deg og ha det hyggelig og ikke tenk for mye på alt det andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...