WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Hadde egentlig lyst til å skrive møkkadag i overskriften, men krevende dag er vel mer korrekt. Eldste på 2 år og 8 mnd har mildt sagt vært en prøvelse, og det har rent over et par ganger for både meg og pappaen i løpet av døgnets våkne timer. Hun sto virkelig opp på feil bein altså, hørte liksom hvordan dagen ble idet hun våknet...og siden har det gått slag i slag kan man si. Neeeeiiiii, ikke den (eller ikke gjøre det eller what ever...alt var nei i dag)..(og kommer vi med et alternativ så har det vært hyyyyyl og neeeeeiii IKKE den/det) og sånn ordentlig trassegråt som aaaldri gir seg, og som til slutt bare er et stakkarslig forsøk på å holde det gående, hvorfor hun gråter husker hun jo ikke til slutt... Og hele dagen har hun jamret når hun skulle si noe, alle henvendelser og alt hun har sagt har vært syting og jamring....BAHHH!!! Ah...HELE dagen har vært sånn! NÅ orker jeg ikke mer! ..takk..bare en liten utblåsning, egentlig skulle jeg ha gått ut i skogen og skreket høyt, men det er så kaldt, så det orker jeg ikke ;o)
♥Cherrypie♥ Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 vet akkurat åssen det er..har hatt noen sånne trass dager vi å, er til å bli gal av!! godt d ikke er hverdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå