Gå til innhold

Sniker inn fra BIM. Litt HJELP!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg settes vel i gang i morgen.

Noen som kan si "Been there done that!"??

De skal skjekke modning, og så settes jeg vel i gang.....

Er det mulig jeg blir sendt hjem. Kan vel ikke de?!. Er 12 dager over.

13 i morgen da.

Har sommerfugler, Tenk om vi endelig får holde babyen vår!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ikke gått på overtid før,må være fryktelig kjedelig men samtidig kjempespennende om dere endelig får babyen ut imårgen:)

Jeg leste i sånn info greier å da kom jeg til å lese om akkurat det å da skreiv de at hadde ikke fødselen startet innen overtidsdatoen, sjekker de fosteret om alt er bra. Noenganger setter de igang om de ser at den burde få komme ut (er visstnok ikke så bra å ligge for lenge i magen heller). Om de ser at det kan vente litt kan du i verstefall bli sendt hjem igjen men ville ikke tro det var for mange dagene..dersom terminen er sikker å alt så blir du sikkert satt igang iløpet av uka:) Håper dere får babyen medengang da!! Lykke til!

Skrevet

Har blitt satt i gang to ganger. Det ble to vidt forskjellige fødsler så det er vanskelig å si hvordan din fødsel blir.

Du får satse på at det er rolig på føden og at de har tid til å sette deg i gang. Jeg måtte vente i flere dager første gangen fordi de ikke hadde tid til meg :( (Men jeg ble satt i gang før termin)

De sjekker først modning og tar sparketest. Det tar ca 30 min (sa vidt jeg husker) Deretter setter de inn modningstabletten (er litt ubehagelig hvis legen som setter den inn ikke er flink...) Hvis ingenting skjer setter de inn ny tablett etter 6 (?)timer. Dersom du er moden tar de vannet. Hvis du ikke er moden fortsetter de med tabletter til riene setter i gang /eller du blir moden nok til å ta vannet(tok 2 døgn med førstemann) Med andremann var jeg moden og riene startet etter andre tabletten rett før de tok vannet.

Lykke til med fødsel (forhåpenligvis) i morgen!!! Snar får du holde knøttet ditt!

Skrevet

Takk for svar.

Får vel bare vente å se i morgen tidlig. krysser alt jeg har her. Er vist ikke ofte de er nødt til å sette igang. Men jeg er vel en av de "heldige" da.... Tror ikke det skjer noe i natt foor å si det sånn.

Går 1000 tanker gjennom hodet mitt denne helgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...