Gå til innhold

Hvilken utdanning har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal studere etter permisjonen. så lurer på hva dere har studert/studerer å hva slags jobb dere har?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er barne og ungdoms arbeider og jobber i barnehage..

vurderer å bli sykepleier etterhvert når emilie blir litt eldre og jobbe på barsel (forhåpentligvis =))

Skrevet

jeg studerer sosialt arbeid (sosionom) Veldig kjekt!

Skrevet

Jeg har gått lærerskolen, samt tatt noen andre fag. Så er lærer, jobber også som det, og stortrives;)

Skrevet

Er utdannet regsnakpsfører, tar nå bedrifts økonom på deltid..Jobber som kundebehandler:)

Skrevet

Jeg er utdannet helsesekretær og jobber som det på sykehus

Skrevet

Bachelor i Bibliotek- og informasjonsvitenskap, "nettopp" ferdig, er på jobbjakt.

Skrevet

Jeg er utdannet Dekoratør. Du kan enten være selvstendig eller ansatt i diverse firma.

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Jeg er utdannet gartner, men er student igjen. Skal begynne med en bachelor i økonomi og administrasjon, og så får vi se om jeg tar master...

Skrevet

Jeg har en bachelor i Medievitenskap, men jobber med trening og helse. Er instruktør, veileder og medlemskonsulent på treningssenter.

Skrevet

Allmennlærerutdanning. Men jeg vet ikke helt om jeg har lyst til å jobbe som lærer :-s Akkurat nå har jeg tenke- og babytid :-)

Skrevet

Er utdannet medisinsk sekretær, jobber som helsesekretær på sjukehus:) Har også tatt endel på førskolelærerutd, men er usikker på om jeg fortsetter...Har perm ifra studier nå;)

Skrevet

jeg har gått kjøttfag, men har ikke fagbrev og har jobbet lite innen yrket, men mye innen mat. til høsten skal jeg ta sosionom i stedet

Skrevet

Utdannet førskolelærer med paps1og 2 så jeg kan undervise opp til 4klasse på skolen.. er på jobbjakt når permisjonen er over!!!

Skrevet

hva er paps 1 og 2?? Forkortet for?

Skrevet

Er student nå og holder på med ein bachelor i internasjonal markedsføring. HVIS eg står på alle eksamenane mine nå så er eg halvegas!! Er bed.øk eg er litt usikker på om eg klarte........

Skrevet

Ingen enda, men går vg1 helse og sosial for tiden og vil enten bli helsesekretær eller jordmor:)

Skrevet

Jeg er hjelpepleier :) Har veldig lyst til å videreutdanne meg og jobbe innen psykisk helse.

Skrevet

Førskolelærer og jobber som pedagogisk leder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...