trixi-b venter jente Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Hei. Etter en MA i uke 11 i juli, er jeg nå tilbake her. Er 5+2 i dag, fant ut at jeg var gravid i går. det er egentlig ganske skremmende for vi hadde egentlig slått oss til ro med at det ikke ble noe av. Men nå har flisa snudd. Klarer egentlig ikke å føle så mye ennå, vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det videre nå. Skal jeg bry meg om å dra til legen tidlig for å få tidlig ul eller skal jeg la tiden gå og se om det går bra.....hmmmmm vet ikke helt. Er skikkelig dårlig også, kvalm hele dagen og skikkelig ømme bryst. så jeg kan liksom ikke la være å tenke på det heller.... Men nå er jeg i alle fall her, så får vi se hvordan det går. dette blir i så fall mitt 3 barn. Så hei til alle sammen her inne.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg vil bare si gratulerer og velkommen tilbake. Håper du blir her helt til slutten nå
LillyMy+1<3 Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Gratulere så mye! Håper det går bra denne gangen, for oss begge! :-)
Curly-mor :) Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Velkommen, og gratulerer med spire i magen. Håper den klorer seg fast der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå