Gå til innhold

Menssmerter -. murringer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I ettermiddag fikk jeg plutselig vondt i magen. Kjentes veldig ut som menssmerter og murringer nederst i magen.

Ble veldig bekymret for om det kunne være tegn på at fødselen er i gang.

Veldig usikker på om jeg bør ringe fødeavdelingen for en sjekk.

Jeg er nå i uke 33.

Noen andre som har vært borti lignende og vet hva jeg bør gjøre? VIl ikke ringe føden derosm det ikke er noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg er i uke 32 og opplevde det samme her om dagen, bare at jeg opplevde blødning i tillegg.. noe jeg syntes var skummelt... selv om det ikke var veldig mye... fikk beskjed om når jeg kom at det var det lureste at jeg kom, istede for å risikere at det bare er ingenting som går over, så er det beste å ta en grundig sjekk.. Det er sikkert ikke alle jordmødre/leger som sier dette, men glad jeg ble møtt av den uttalelsen uansett ihvertfall.

Fikk en grundig undersøkelse , mend UL, ctg og diverse annet.. fikk også prøve akupunktur for avslapning og bedre søvn, noe som funket.

Jeg anbefaler ihvertfall å ta turen, det gjør mer(ihvertfall for meg) enn det det betyr å gå hjemme og lure...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

jeg fikk også litt murringer i går, og øm i nedre del av mange, og vondt i korsryggen. Ikke noe voldsomt, føltes mer sliten. Men fikk litt blod i trusen.... kan vel ikke kalles blødninger...

Men ringte føden likevel siden dagen i dag ville bli en travel dag.

 

hun trodde ikke det var noe, men at jeg skulle følge med. Man kan oppleve litt sporblødninger også på slutten. Spurte meg og kynnere og om det var liv i babyen, og det er det.

 

Derfor lurer jeg 86-nå kommer nr2, hva du mener med blødninger?? mye eller bare litt........ man blir jo alltid litt bekymret når en ikke har blødd i det hele tatt frem til nå... er i uke 31/32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...