Gå til innhold

kvalme, oppkast og smerter i magen..


Liz77

Anbefalte innlegg

Møkkadag rett og slett.. Reiste til byen for å se på en volleyballturnering, ble kvalm og dårlig under første kamp.. ut og kastet opp, inn igjen.. og så måtte jeg bare gi opp, vrengte meg som pokker og hadde det mildt sagt dårlig.. satt utenfor hallen i bilen og spydde ut døren.. (sikkert veldig pent å se på for forbipasserende.. sukk)

fikk typen til å reise hjem med meg (han var ikke fornøyd med det nei, skulle kanskje heller holdt meg hjemme.. sukk).

 

kvalmen gav seg noe når vi kom hjem, og magesmertene overtok.. korte tak i magen som gjør ganske vondt - men varer bare noen sekunder.. ikke noe regelmessig heller..

 

Har sovet et par timer og blitt noe bedre.. men sitter å lurer på om det KAN være noe på gang, eller om jeg bare er helt "vanlig" syk.. hehe.

Babygutten min beveger seg som vanlig, så det virker som han har det fint.. Skal til jordmor i morgen tidlig, så har ikke tatt meg bryet med å mase på henne i dag.. (får ringe når jeg vil..)

 

Noen som kjenner igjen noe av dette? kvalme liksom? det hadde jeg ikke helt regnet med... og smertene er jo så kortvarige...

 

Finner vel tidsnok ut av dette.. kommer babyen så kommer den.. Men akkurat nå føler jeg meg bare usikker ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på vei med nr tre, med begge de to andre begynte fødselen med oppkast og vondt i magen, men ingen kvile imellom bare masse oppkast, raske rier og fødsel etter ett par timer. Kanskje det ikke er så langt unna? Lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noe som går, jeg har vært kvalm og vondt i magen siste dagene. Ikke smerter, men veldig mageknip. Men bedret seg nå så var nok noe forbigående her da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som det roer seg litt med magesmertene også her, nesten som jeg blir litt skuffet.. men håper jeg slipper å være så kvalm og spysyk under fødselen.. tåler mer smerte enn jeg tåler kvalme og oppkast.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle ha planlagt ks den 28. nov, jeg fikk omgangsyke natt til den 28 nov. så vi måtte utsette ks, men utover ettermiddagen startet riene så jeg måtte inn på sykehuset, og der tok de ks den kvelden. oppkast kan starte en fødsel. og er jeg bor går det omgangsyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg?

Tok feil når det gjaldt at det gikk over. Spyr ikke, men ligger fortsatt ganske kvalm spesielt om nettene. Følger meg generelt veldig dårlig om dagen. Kanskje det er slik det er på slutten?

Faktisk så jeg har tatt meg selv i å tenke jeg heller vil bli ferdig med det, enn å være så dårlig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ble bedre etter en skikkelig "utblåsning" om natta.. trodde jeg skulle sprekke, og jaggu kom det begge veier , sikker på at jeg mistet flere kilo.

Var til jordmor mandag morgen, og hun mente det kunne være noe på gang.. MEN, ingenting mer skjer her. Bare murringer..

 

og jeg kjenner VELDIG godt igjen det du skriver; vil MYE heller bli ferdig med det enn å gå å være så dårlig!! kvalme er pyyyyyyyyton. Heldigvis bedre i dag, har vært ute å gått og følt meg ganske okei. Håper du også kommer deg.. og at babyene våre kommer:) Gleder meg såå mye til å få kroppen for meg selv igjen.. ni måneder er nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...