Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Uke 18. Har +1 i protein, smerter øverst i magen, hodepine, svingende BT, (var fint på sist kontroll) flimring foran øyne og idag har jeg hatt sterke smerter nederst i magen (ikke strekksmerter for det har jeg daglig) og med strålende smerte ned i underlivet. Den lille sparker så er ikke bekymret for babyen. Skal levere ny urinprøve til uka. Kan smertene i underlivet være tegn på svangerskapsforgiftning? Legen min mener jeg ikke har svangerskapsforgiftning og vil ikke sende meg ned på poliklinikken for flere prøver...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Flimring for øynene kan være blodtrykksfall. Hva slags hodepine har du da? Skummelt å tenke for mye på svangerskapsforgiftning, for jo mer man kjenner etter jo flere symtomer får man... De strålesmertene høres nesten ut som om du er i ferd med å få bekkenløsning, det var slike smerter det begynte med hos meg ihvertfall... Er det sent i uka du skal på kontroll? Hvis du er veldig bekymret kan du kanskje få fremskyndet timen litt.
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Det er vel ikke vanlig å få svangerskapsforgiftning før uke 20 vel? Jeg husker iallefall jeg var hos legen min i uke 18 hvor jeg trodde det kunne være sf, men han sa at det da ville være en sensasjon. hehe
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Onsdag, så ikke så sent Har hatt svangerskapsforgiftning i forje svangerskap, endte med hastekeisersnitt. Så derfor jeg stresse litt med det. Jeg har bekkenløsning, men smerter i underlivet har jeg ikke hatt før nu, så er sikkert det ja Takk for svar. jeg kjenner jeg blir ganske gal av og ha det vondt hele tiden. Hodepinen sitter i panneregionen og over ørene... Takk for svar :) HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Der har vært tilfeller der enkelte har utviklet svangerskapsforgiftning før uke 20, men det er meget sjeldent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå