Gå til innhold

Stikkende smerter i underlivet ( gravid)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uke 18. Har +1 i protein, smerter øverst i magen, hodepine, svingende BT, (var fint på sist kontroll) flimring foran øyne og idag har jeg hatt sterke smerter nederst i magen (ikke strekksmerter for det har jeg daglig) og med strålende smerte ned i underlivet.

Den lille sparker så er ikke bekymret for babyen.

Skal levere ny urinprøve til uka.

Kan smertene i underlivet være tegn på svangerskapsforgiftning?

Legen min mener jeg ikke har svangerskapsforgiftning og vil ikke sende meg ned på poliklinikken for flere prøver...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flimring for øynene kan være blodtrykksfall. Hva slags hodepine har du da?

Skummelt å tenke for mye på svangerskapsforgiftning, for jo mer man kjenner etter jo flere symtomer får man...

De strålesmertene høres nesten ut som om du er i ferd med å få bekkenløsning, det var slike smerter det begynte med hos meg ihvertfall...:(

Er det sent i uka du skal på kontroll? Hvis du er veldig bekymret kan du kanskje få fremskyndet timen litt.

Skrevet

Det er vel ikke vanlig å få svangerskapsforgiftning før uke 20 vel?

Jeg husker iallefall jeg var hos legen min i uke 18 hvor jeg trodde det kunne være sf, men han sa at det da ville være en sensasjon. hehe

Skrevet

Onsdag, så ikke så sent :)

Har hatt svangerskapsforgiftning i forje svangerskap, endte med hastekeisersnitt. Så derfor jeg stresse litt med det.

Jeg har bekkenløsning, men smerter i underlivet har jeg ikke hatt før nu, så er sikkert det ja :)

Takk for svar. jeg kjenner jeg blir ganske gal av og ha det vondt hele tiden.

Hodepinen sitter i panneregionen og over ørene...

Takk for svar :):)

HI

Skrevet

Der har vært tilfeller der enkelte har utviklet svangerskapsforgiftning før uke 20, men det er meget sjeldent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...