Gjest Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 hadde kynnere som vanlig. så skulle jeg opp å tisse.. det kunne jeg bare glemme.. det røska så der hodet hennes ligger i bekkenet at jeg måtte legge meg i fosterstilling.. akkurat som om noe ble revet løs. helt normalt tror jeg.. men au au au hehe.. å jeg måtte jo så tisse.. etterhvert da samboeren fikk reist seg å rundt senga for å få meg opp så måtte jeg gå krokbøyd inn på do sikkert et festlig syn. får nesten mer vondt av samboeren som sympatiserer så med meg at jeg nesten ikke tør ¨å si ifra når noe er vondt hehe merker at hun ikke flyter rundt i vann som før.. litt vittig å se når jeg lener meg til en side så følger hun etter hehe..
Hakkamella Skrevet 8. desember 2008 #2 Skrevet 8. desember 2008 Huffda! Høres ubehaglig ut! Ja, det er morsomt å se hvordan den lille beveger seg rundt inni der. Jeg merker selv at min lille frøken oppsøker den siden hvor pappaen er... Da flyttes gravidemagen fra midten til høyre side (han er stort sett på den siden). Tror vi skal være glade for at vi er dem som har babyen inni oss, og ikke er den andre parten. Tenk så frustrerende det må være å se elsklingen sin ha plager uten å kunne lindre dem!!!!!!!!!!! Stakkars pappaene!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 er jo selvfølgelig kjempeglad for at hun er inni magen min samboeren flyr som en strikk her for å gjøre svangerskapet mitt så enkelt som mulig som han sier hehe.. det er utrolig godt, men jeg får likevel dårlig samvittighet over at han gjør så masse.. men jeg klarer rett og slett ikke hjelpe til.. om morraen så må jeg sitte på gulvet å sminke meg. for jeg klarer ikke stå oppe uten å bli kvalm og svimmel. så nå er hun hjertelig velkommen hihih
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå