unnl Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Å, så lettvint;) Da skal vi bake ikea-pepperkaker i år;) Hehe:) Finner ikke den oppskrifta jeg brukte i fjor:/
Ranveig R Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Det er 1kg i boksen. Men OBS - pepperkakedeigen frå Rema1000 er bedre, og kostar det same. Rema-kakene blir ikkje så harde, og lignar meir på "kjøpekaker" både i smak og konsistens.
mayaya Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 ups, en kilo er det kanskje ja... derfor jeg fikk så sabla mye pepperkaker :-p remadeigen er ikke god i det hele tatt, synes jeg da. smaken er som baken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå