Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd på Røros jeg, og det er virkelig en nydelig by. Rundt jul så er det som å bo i skomakergata. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser så fint ut der. Og så masse snø da, noe annet enn hva vi er vant til her jeg bor. Og så så fin snøen er og ligger der. Vi voksne sitter like klistret foran tv som barna:)

Skrevet

Det er kjempe koselig på Røros, vi er ikke der så ofte da - men liker å gå i gatene der... :o)

Skrevet

Ja, det er kjempeflott på Røros. Selv har jeg kun vært der på sommerstid, ikke på vinteren.

 

Her ser vi alle på Blåfjell, snuppa er helt i 100. I hennes bhg har alle avdelingene hentet sine navn fra serien (Turte, Molte, Myrtel, Storm og Krekling) Så det var stor stas når Krekling ble født i går, med lyseblå lue på ...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...