Gå til innhold

Da har vannet gått og


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på ullevål. Ble satt på bleie og sendt hjem igjen...... Er dette normalt? Føler meg respektløst og dårlig behandlet jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom riene ikke har startet er det helt normalt å bli sendt hjem igjen selv om vannet har gått, og så blir man satt igang etter 3-4 dager dersom det ikke har startet naturlig innen det. Det skaje hele tiden. Jeg ble også sendt hjem. Det var fra Riksen og ikke Ullevåll

Skrevet

helt normalt :) jordmora mi sa at så lenge det ikke var noen tette rier eller modningsprosses så var det ingen grunn til å ligge på sykehuset å oppta plass for fødende :)

 

Skrevet

man blir satt i gang MAX etter 48 timer. De fleste sykehus har etter 24 .

Sånn til info

Skrevet

Vannet mitt gikk og riene startet etter 15 minutter. Jeg var kun inne til sjekk de neste to dagene før jeg ble lagt inn etter to døgn. Hadde da bare åpnet meg 4 cm og ble satt på drypp for å få fortgang i fødselen.

 

Hadde du trodd du skulle være på sykehuset hele tiden?

Skrevet

Jeg er førstegangs, og ja jeg trodde fødselen var igang når vannet gikk!

Noen som har tips til å få igang rier da? Kan man ha sex når vannet har gått?

Skrevet

Nei, du skal ikke ha sex. Det er åpent inn i livmoren og til barnet, når vannet har gått. du kan få en infeksjon, om du lar noe komme inn der.

 

Du kan gå mye, for da hjelper tyngdekraften på:)

Skrevet

Du kan trøste deg med at om ikke alt for lenge skjer det noe:)

 

Vannet her gikk også først, så gikk det 6-7 timer før de første riene kom.

 

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...