MrsMoo Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Skal vœre på Riksen kl. 09:30. KS 19 dg før termin. Så spennende!! Skrekkblandet fryd!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Lykke til Mesunner deg:), så greit å ha en dato der du veit at bebissen blir født på
November nurk, i Desember Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Lykke til. Gleder meg til å høre hvordan det går. Jeg har time kl 8. på ahus. Så får vi se hvor lang tid jeg bruker (igang setting)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå