Gå til innhold

Foreldrepenger fra NAV i desember...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen som vet om de kommer tidligere enn vanlig og om det er halv skatt på dem? Håpe,håpe!!!!! :) Kjedelig å være nesten blakk like før jul...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de skal komme litt tidligere, snakket med nav forrige mnd og da sa de at de skulle utbetales litt tidligere i desember. regner no med det er halv skatt, det er jo lov om det (er det ikke..?) hmm..

Skrevet

Ja det kommer tidligere, vil tro de kommer denne uken som kommer, men det er jo sikkert enda kjedeligere og vente på penger fra nav i januar ettersom det vil gå ca 6 uker før neste utbetaling!

Skrevet

Jo enig i den, men det får bare være...Det tar vi når den tid kommer. :) Nå bare gleder jeg meg til jul!!! :) Min første jul som mamma... rart! :)

Skrevet

kommer før jul og det er halv skatt. tipper de kommer mellom 12-20 jeg..

Skrevet

De første 14 dagene er skattefrie, og jeg skulle ihvertfall ha dem på konto til 17-18.

Skrevet

Jeg fikk ikke halv skatt på utbetalingen. Skal vi ha det? Skulle jo tro det, skal da ha samme rettigheten som de som jobber.. Hmm, da må jeg ta en tlf til NAV....

Skrevet

Men du har vel ikke fått desember pengene enda ? De blir jo etterbetalt, og desember er nettop begynt....

Skrevet

Fikk beskjed om at de kom 15. og det er halve mnd skattefrie penger ja:)

Skrevet

Da lærte jeg meg en ny ting, visste ikke at vi fikk etterbetalt pengene! Da får jeg halv skatt på neste :) Det var bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...