Tante Sofie # Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 å være mamma og i full jobb, jeg har innmari lyst til å gå ned i stilling, mannen min ønsker også dette, men økonomien tillater det ikke...vi har ett gaaamelt hus som vi pusser opp men som det stadig dukker opp nye ting vi må gjøre med. Vi gjør så godt vi kan, men vi er slitne ( likhet med sikkert de fleste småbarnsforeldre*) Jeg har lest debatter om dette her inne før og håper at det ikke kommer usaklig argumenter her, jeg vet det handler mye om prioriteringer, men spm er : hvilke? Hvilke prioriteringer kan vi gjøre for å klare å gå ned i stilling? Jeg kunne tenkt med å ha ha fri f.eks 1-2 dager i uken, tror det hadde gjort underverker... Vi klarer oss jo sånn som det er idag, men jeg har lyst til å kunne nyte tiden med småbarna mine, ikke stresse den bort...jeg ser jo at de blir fort større og vet jeg kommer til å angre veldig om ikke jeg er sammen med dem og ikke bare stresser med å få hverdagen til å gå opp! Noen som har tips?
Silje%guttenemine Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 hmm..... Hva om du kutter bhg med 4 dager i uken, og er hjemme med barna den dagen du har fri? går det?(om du har barnehageplass da)
Tante Sofie # Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 Får vi lov til det da, å kutte ned på oppholdstid midt i semesteret? Det er jo en mulighet, skal sjekke det opp:-)
Silje%guttenemine Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Det er vel opp til hver bhg, men du kan jo søke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå