tuninna ♥ 2pp Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg er 25 DPO nå, og har fått kviser i panna (noe jeg ikke har hatt på flere år) Og håret mitt blir fett med en gang. Jeg er vandt til å vaske det hver 2-3 dag. Nå må jeg vaske det hver dag. Dessuten så er tappen helt tett. Aldri kjent den sånn den er nå. Men etter to uker med negative tester tør jeg liksom ikke håpe heller....
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg fikk iallefall tilbake alle kvisene fra puberteren, pluss veldig fett hår, i de første mnd av graviditeten. Hadde mens etter p-pille slutt 15 februar, og testet ikke positivt før 25 april... så det er alltid håp!
Lykkepålandet Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 For min del var det et symptom/plage med en gang ja. Var så fett rett etter jeg hadde dusjet til og med. Begynte de første ukene..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2008 Ja det er jo håp enda. Jeg testet veldig sent positivt forrige gang jeg var gravid også. Så kommer vel egentlig ikke som noe sjokk. Men hver negative test tar jo vekk litt av håpet da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå