Mikkemafian Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg pleier vanligvis ikke å spotte og lurer derfor på hvordan det foregår. Jeg har fått litt slimete lysebrun utflod i 3 dager nå, og venter mensen på tirsdag. Høres dette ut som spotting?? Hilsen håperfull tror på festeblødning og orker ikke å bli skuffet igjen
_Lotus_ Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg spotter til gangs hver syklus, og det varierer mellom friskt blod og brunt blod avhengig av hvor jeg er i syklus. Så hvis det kommer noe blod til meg utenom mens så reagerer jeg ikke, men det er jo noe annet dersom du ikke bruker å spotte? Festeblødning har jeg aldri hatt da jeg aldri har vært gravid, så det kan jeg ikke uttale meg om Har du menssmerter? Det bruker jeg å ha når jeg begynner å spotte før jeg får mens. Har du tatt en test?
Mikkemafian Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 Jeg pleier å få litt blod dagen før eller samme dagen som mensen kommer. Deretter er det full pinne.. Ellers blør jeg ikke i det hele tatt. Har ikke mensensmerter, men har mye luft i magen. Har ikke tenkt å teste før tirsdagen. Tror ikke egentlig at jeg er gravid, men det var veldig rart dette. Var så sikker på at mensen kom på fredag, men ikke sett noe mer enn de små sporene i utfloden. I tillegg var det vondt når dusjstrålen traff puppene i går, og det har jeg aldri hatt hvis ikke jeg har vært gravid, så det er klart at jeg begynner å lure... Men får bare holde igjen og tenke at den sikkert kommer i morgen. Har klart å innbille meg all slags symptomer tidligere, så det er vel sikkert innbildning dette også Takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå