Gå til innhold

Sliter med eksamenslesing...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere studenter her, som sliter med eksamenslesingen?? Jeg klarer ikkje å konsentrere meg i det hele tatt!! har plutselig begynt å bli så trøtt på ettermiddagene...har første eksamen imorgen, og har tilsammen 3 stk på en uke! lurer på hvordan dette skal gå....

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Jupp. Skjønner deg godt. Foruten å være trøtt og kvalm, sliter jeg med å konsentrere meg gitt.. Har hatt to og har to igjen.. Skulle sett at jeg slapp det. Meen skal jobbe hele jula, så noe ferie har jeg ikke å se fram til lell ;-)

Biter tenne sammen, og gjør så godt jeg kan, selv om det ikke er maksimalt..

Lykke til i alle fall!

Skrevet

Ja, jeg også sliter her. Hadde en eksamen på torsdag og har en 19. i tillegg har jeg en fra 16.-19.januar. Sliter veldig med motivasjonen her...

Skrevet

Kjenner meg igjen ja.. Motivasjonen og fokuset er nesten helt borte :( Trøster meg med at noe kan jeg og får sagt/skrevet noe relevant.. Jeg har meldt meg av en eksamen og har dermed "bare" en eksamen igjen før jul.

Lykke til!

Skrevet
:) Jeg kan dessverre ikke melde meg av noe om jeg vil gå neste semester og ha rett på studiestipend. :) Er bare redd kvalmen skal komme plutselig jeg, slik at jeg ikke får lest mer eller noe sånn teit.
Skrevet

nå er jeg ferdig med 1 av 3 eksamener:) så får bare holde ut litt til;) jeg eg også redd for å bli veldig kvalm, men har ikke vært noe særlig kvalm enda, så får håpe det lar seg vente litt til på seg;)

Lykke til til alle andre som strever med eksamener!:)

Er dere fortsatt studenter når babyen kommer??

Skrevet

Jeg skal formelt sett være student når den lille kommer, slik at jeg har rett på studiestipend ja:)

Jeg tar egentlig bare et årsstudium nå, så må søke meg inn på noe nytt da.

Gjest 5 andre
Skrevet

Er oxo student når babyen kommer. Er ferdig utdannet, men må ta ett år ekstra slik at jeg har noe "inntekt". Bare jobbet litt vikar, og ikke krav på fødselspenger :-S Meen, det blir tredje studiebarnet her, så det begynner å bli en vanesak.

Skrevet

ok;) hehe.. er ferdig utdanna til våren jeg og, så det blir vel å søke seg inn på et årsstudium og søke perm ja;)

Skrevet

en sild og en til og atetop86, vi tre er egentlig i samme situasjon vi da. :) Vi må alle søke oss inn på noe for å få penger.:)

En sild og en til, når vi kommer så langt så kan vi kanskje spørre deg om hjelp til alle tingene med lånekassen?

Har dere tenkt på hva dere skal søke dere inn på? Jeg syns det hadde vært greit med noe man kunne fullført i mars eller når permisjonen tar slutt. Men ved den lokale høgskolen er det obligatorisk oppmøte på alt hele tida, så må kanskje søke noe ved UiO eller noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...