♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 ligge mest mulig stille og i alle fall ikke gå i trapper eller bære tungt! he he Og hva har jeg gjort i helga? Fredag: vi skulle ferie 6 års dag på lekeland og gubben ble oppholdt hos legen i 2,5 time føre han kom inn så vi måte gå til lekeland. ikke langt men skal ligge stille... sa det var greit selv... var der i 2,5 time fram til kl 8 og så hjem igjen! Lørdag: Vi skulle ha voksen selskap så jeg støvsuget og ryddet og ordnet her hjemme så det skulle se bra ut. satt på plass klær og lagde vafler og dekket bord.... I dag søndag så har jeg: Satt på tre vaskemaskiner i kjelleren, hugget og bært opp ved, hengt opp tøy, brettet tøy og lagt det på plass. ryddet ut av oppvaskmaskinen og hjulpet mini med å rydde opp på rommet sitt.... Det var dette med å sitte i ro da....
<3 2prinser <3 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Hehe, jeg kjenner meg veldig godt igjen! Er så fryktelig vanskelig å bare ta det med ro, det funker liksom ikke, og dagene går så innmari sakte hvis man ikke gjør noe...Har vært fullt kjør hele helgen her også, med besøk, og div juleinnkjøp, så får prøve å ta det litt piano til uka.. Det er ikke lett å slappe av gitt..
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 Nei og særlig vansklig er det når legen gir beskjed om det... man får lissom bare masse ekstra med energi! hehe Til uka tenke jeg meg tilbake på skolen igjen! Og få oppdatert meg litt igjen! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå