Gå til innhold

igangsetting??

Mrs. Fix It- stor+liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 9 desember og her skjer det ingenting fortida, så har begynt å tenke på dette med igangsetting. når skjer det? er det akkurat 2 uker over? for det blir julaften på meg, å det vil eg jo selfølgelig helst ikke, går det at de setter den i gang før slik at eg er hjemme til jul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg oxo!! ser det er mange her som er på overtid... hva er det egentlig som skal til for at de setter i gang før det er gått 14 dager? må det være sånn at det skal være farlig for fosteret å fortsette å være i magen? husker det var en som ble satt igang p.g.a. svangerskapskløe, og det er jo ikke farlig for fosteret iallefall... er det noen her har blitt igangsatt før 14 dager? eller som har avtalt med legen/jordmor om når de kan få igangsettelse? hva er/var i såfall grunnen?

Skrevet

Jeg spurte lege på sykehuset om dette, og da fikk jeg svar att de ville nok prøve å strippe og akupunktur først, slik att det kan skje "normalt", er ikke noe galt å gå over termin :) Men KJEDELIG, JA :P hehe

Skrevet

har sånn sett ikke no i mot å gå over termin for det vil jo skje til slutt.. sikkert kjedelig ja, kjenner eg er lei allerede, men hadde det vært en annen tid på året hadde det ikke gjort så mye tror eg.. vil bare være hjemme til jul... ='(

Skrevet

samma her, har til og med bestillt flybilletter jeg. de kan forandres da... det er bare kjedelig å tenke på at jeg og sambo kanskje blir sittende mutters putters alene her oppe i jula, lang unna alle andre:(

Skrevet

leste litt om det nå, er det slik at en skal på overtidskontroll i uke 42 å så vurderer de da om du skal bli satt i gang? må jeg kanskje være gravid til romjula? skjønner ikke dette.. er nemlig i uke 42 på jul, skal eg da på overtidskontroll da? hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...