Gjest Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 nærmer seg nå 4 dager til vi er fødeklare hvordan er formen deres? jeg er enten veeeeldig energisk eller så er jeg heeelt dau.. da ligger jeg bare i senga..
Lille_Sebastian :D Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Nei, er nok ikke fødeklar før om 5 dager her, men er nesten 4 dager da
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Ja, 25 dager her!!! Får si som legen skrev på helsekortet; relativt fin form... Ikke for mye vann, bekkenløsninga har roet (!!!) seg og jeg gjør fortsatt alt av husarbeid minus gulvvask og bæring av skittentøysdunk. Men er heldig, da, og kan sove ut de dagene minstemann er i bhg og mannen min jobber mest natt og helger for tida... Kos å slippe å gjøre alt alene på dagtid:)
*mammaen til benjamin og kasp* Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har også 25 dager til termin Formen er ikke helt på topp, men skal vel ikke klage. Men, er vel egentlig på grensen til at jeg kan gjøre hva som helst for at lillegutt skal komme snart! Mannen min er ikke enig, for han synes det er helt forferdelig å skulle få baby i dette julekaoset! Snakket nettopp med han om sex sent i svangerskapet- og han nekter, er redd det skal sette igang noe. hehe
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 jeg har 25 dager igjen, termin 1 januar. formen min er ikke bra, mye masrier, skive prolaps og bekkenløsning så dagene her går på å prøve å komme seg gjennom smerter.
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 hehe. du får si til han at visst han kommer inni deg så setter det ikke fødsel igang hehe.. vi hadde oss just en omgang.. må være ærlig å si at jeg kjente etter om det kunne skje noe.. men neida.. hun kommer nok ikke før termin hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå