Kamomilla:-) Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Mulig jeg er litt utålmodig, er bare 12+2 i dag. Men formen er ikke akkurat strålende, trøttheten er like intens som den har vært siden uke 4! Begynner å bli utrolig lei av bare å ligge på sofaen etter jobb og ikke ha noe liv.. I tillegg har jeg, den siste uka, hatt en rar følelse i kroppen, Nesten som jeg brygger på en forkjølelse, kropen liksom verker litt og er øm. Men ikke noe bryter ut i det hele tatt, så det er nok ikke noe jeg brygger på! Flere gravide som har det sånn?? Venter og venter og håper energien snart kommer til meg også :-)
Julle&LilleBus Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Tror ikke det er så mye som heter "skal" i et svangerskap..=) Vi har det alle så forskjellig. Jeg er 18+4 og har greit med energi. Den kom gradvis tilbake, så det gjør den sikkert hos deg også på et tidspunkt..=) Man må være ganske tålmodig som gravid, det er ikke alltid så lett! =)
Månefeen ♥ Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Heihei! Jeg har slitt med ekstrem kvalme å gledet meg MASSE til denne "energien" skulle komme i 2.trimester. Opplever at energien kommer gradvis, slik som Julle skriver. Er i uke 18, og merker mer og mer energi fra uke til uke. Håper på overskudd til å trene litt etterhvert, som før jeg ble gravid. Magen vokser også, og det kjennes litt på kroppen at det jobbes. Lykke til videre
ikø29 Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Hei :-) Jeg ville bare kommentere den følelsen av å brygge på noe... Sånn hadde jeg det mye i første trimester og det har visst en sammenheng med at slimhinnene endrer seg. Altså; som så mye annet når en er gravid: det er nok helt normalt ;-) Tvi tvi videre!
heleneogde2gutta Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 He-he! jeg må smile litt, for det var akkurat det jeg tenkte også! og sa det høyt også, til de fleste jeg traff at jeg følte meg så sunn og frisk og rask mens sannheten var at jeg følte meg stadig mer ute av lage. så, det er vel ingen svar på det der, de fleste har nok relativt mye krefter i dette trimesteret, men ikke alle, jeg har begynt å håper på at 3.trimester, det blir bedre!....lykke til! vi lager jo barn da! det er jo ikke småtteri!
to_tette? Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 -og hvor blir det av de rosenrøde kinn og "pregnant glow" som jeg har hørt så mye om... er så blek at jeg nesten skremmer meg selv i speilet
<3 Milla <3 Skrevet 8. desember 2008 #7 Skrevet 8. desember 2008 hehe jeg er snart i 3 tri mester, og først nå de 2 siste ukene av 2 tri, merker jeg bittelitt mer energi, men samtidig begynner ALT å bli mye mer slitsomt, bekkenløsning og stor mage :S Så tror ikke du skal forvente noe, for det er forskjellig for alle Men ønsker deg alt det beste, lykke til og ha en kjempe god jul med den lille spiren i magen
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 8. desember 2008 #8 Skrevet 8. desember 2008 Ja jeg skjønner ikke dette selv..har aldri følt meg så dårlig form før jeg:O
Nøtt Skrevet 8. desember 2008 #9 Skrevet 8. desember 2008 Jeg "struttet" av energi i 1. trimester og fram til uke 14. Nå er jeg 17 uker og føler at jeg ikke har særlig mye å gå på. Jeg er forkjøla så det holder, har store problemer med nattesøvnen og tidvis veldig vondt i bekkenet. Gleder meg til jul! ;-)
Kamomilla:-) Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2008 Hei og takk for svar! Nesten litt godtå høre at det er flere enn meg, og at det finnes håp om at det blir bedre også! Vi må vel bare ta hver dag som det kommer og formen også. Er ikke så mye en får gjort for å påvirke den akkurat nå. Trøsten er at det går over om senest 6 mnd...... God jul til dere og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå