Gjest Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 når man har sendt en venneforespørsel, hvor mye kan den vennen da se av min profil før de trenger å godkjenne? og kan man se hvem man har sendt venneforespørsel til noe sted inne på facebook?
*gruffalo* Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Tror at hvis du sender en venneforespørsel så kan de gå inn og se på hele profilen din.
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 okay...vet du det? før når den gamle versjonen av facebook var, så kunne man stille inn hvor mye som skulle vises av profilen når man sendte venneforespørsel. men finner ikke ut om man kan gjøre det no lenger....
*gruffalo* Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Jeg vet bare at når andre har sendt forespørsel til meg har jeg kunnet se hele profilen. Men vet ikke om man kan stille inn noe eller ei...
<3katie<3 Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Du kan gå inn og kysse av for hva du vil alle skal se akkurat som på gamle facebook husker ikke akkurat hvor men jeg har vært inne på det etter den nye kom. På profil innstillinger eller noe kanskje ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå