snuppene 09 og 11 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 hvordan klær bruker dere? framhever eller skuler dere magen? har ikke fått så mye mage, men en liten kul er det jo blitt. noen tips til klær jeg kan bruke? løse klær og jeg føler meg litt tykk, for da syntes ikke magen så godt. stramme klær og jeg føler meg også litt rund, selv om man ser en tydelig ul på magen da. foretrekker dere stramme eller løse over magen? og hva når magen blir større?
vips-77 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg går nok for å framheve magen framfor å skjule den... Ellers ser jeg gigantisk ut og det er jo kjempefint med en gravid mage da Har noen mamma bukser og det er jo så masse lange topper nå så syns ikke det er noe problem å finne klær som passer
Underveis --> Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Er i min 26. uke og magen kan fortsatt skjuled for uvitende. Har kjøpt meg mammabukser, og et lass av lange singlet'er fra Bik Bok. Superfleksible og tåler "alt" av vask og tørketrommel uten å miste fasongen. Utenpå bruker jeg ofte collegejakke, som fint skjuler magen siden den har lommer i front. Da er det faktisk ingen som tenker over det. Av og til vil jeg fremheve magen. Da blir det tunikaer, strikket gjerne. De sitter etter og magen kommer tydelig frem. Da magen bare var litt synlig, brukte jeg mye vanlige tunikaer. Magen syntes ikke da. Er vel mer en som skjuler magen enn fremhever. Synes liksom det tar fokuset vekk fra meg som person, av en eller annen grunn. Er nok ikke lenge til det er så åpnebart at jeg bare kan glemme å kjøre triksene i boka, men da kommer ingen til å stirre og lure på om jeg er gravid eller ikke heller ;-)
Mammsen&Lillegutt8809 Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 elsker å vise magen, så eg er nok ein av dei som fremhever magen=) bruker gravidbukser og joggebukser, inntilsittende gensere.
Suretær Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Jeg skifter litt.. Noen dager viser jeg magen selv om den ikke er blitt så stor og andre dager sjuler jeg den. Føler meg tykk når jeg går med løse klær så det blir vel mer og mer å fremheve den neste tiden tenker jeg. Men jeg har gjort noe veldig smart, Jeg kjøpte at bredt strikk og sydde på jeansknapp i den ene enden og lagde hull i den andre så jeg fortsatt kan bruke jeansene mine en stund til uten at de presser på magen. Så dem til salgs på nettet, men 300 spenn liksom.. Kosta meg 35 å lage sjøl..
Mia29 Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Jeg viser magen. Synes det er så mye med svangerskapet jeg kunne vært for uten. Men akkurat magen er jeg stolt av, så den viser jeg med glede. Har noen mammabukser som er myke og gode. Strammer ikke selv om de er ettersittende. Over bruker jeg mest lange ettersittende gensere av forskjellige slag. Har kjøpt et slikt magebelte også slik at jeg kan bruke en del av de vanlige klærne mine lengre, men samtidig vise magen. Bruker også skjørt og kjole en del. Veldig behagelig, men kan bli litt kaldt. Jakker synes jeg er vanskelig. Håper å slippe å kjøpe nytt, så prøver etter beste evne å klare meg med det jeg har. Gleder meg til det synes ordentlig når jeg har på meg utterklær også. Da slipper jeg å se i bakken når jeg ikke reiser meg for gamle damer på toget. Har en del kynnere, så er slitsomt å måtte stå lenge. Men når magen ikke synes så godt så får jeg veldig behov for å ta av meg jakken sånn bare for å forklare at "jeg er gravid altså." Sikkert litt teit ;o)
¤A-09¤ Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Da jeg ble gravid ryddet jeg litt i skapet mitt. Jeg sparte på de løse plaggene for tenkte at "de kan jg bruke når jeg blir litt større"! Nå som jeg snart er i uke 20 og magen endelig begynner å bli tydelig, synes jeg det er kjedelig å ha skapet fullt av løse plagg. Er så stolt av magen nå, så skal en tur å shoppe lange, trange klær i morgen:-D
septemberpiken Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Jeg fremhever magen nå som den har blitt gravidmage (og ikke bare feit mage, som i starten). Jeg liker ikke magen min til vanlig, men jammen skal jeg være stolt av den nå som den har grunn til å være der, for å si det sånn! Hvordan det blir når magen blir enda større vet jeg ikke ennå (nå er jeg 18 uker, og magen har vært veldig tydelig gravidmage i rundt 3 uker allerede).
snuppene 09 og 11 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2008 takk for mange fine tips i innleggene. jeg har prøvd å finne mammabukse, men det er ikke lett, kun H&M som har mammaklær her jeg bor, og de har veldig lite utvalg for å si det sånn. så forløpig er det de skjørtene som jeg fremdeles kan få på, samt vanlige bukser med strikk mellom knapp og knapphull, og smekken oppe, med lange overdeler over. har nå prøvd endel av klærne jeg har, og må nok satse på å framheve magen, er ikke så høy, og med løse klær føler jeg meg liten og litt rund sånn som det er nå. men er jo stolt av magen, selv om mange syntes jeg har fått mye mage til å være 17+5.
Vinden blåser Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Hei 1+1 skal bli tre.. vil bare tipse deg om gravidshop.com i jakten på buksen.. rettere sagt: http://www.gravidshop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10&products_id=86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå