Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Føler dere mange blikk og slikt, eller går det greit? Jeg er snart 22, og ser vel ut som jeg er 17-18..spent på rekasjonene jeg får når jeg får stor mage... hadde med tanteungen minut for ikke lenge siden, hun er så vidt under året..og jeg følte faktisk mange blikk :SS
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Har ikke merket noe til det jeg. Skjønner ikke hva andre på min alder snakker om når de føler seg diskriminert osv. Tror det går mest på oppførsel. Hvis du ser veldig ung ut kan det jo hende du får noen blikk, men det ligger ikke nødvendigvis noe negativt i det. Jeg var forresten 19 når jeg ble mamma.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 er 22 selv å får ingen slike blikk jeg..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg var 21 når jeg fikk sønnen min (han er 1 år nå). Jeg får ingen blikk, annet enn smil Jeg ser også veldig ung ut
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Jeg er 22 og venter min andre. Ser også veldig ung ut, og blir fremdeles spurt om jeg er barn eller voksen på bussen. Fikk maange blikk som gravid 19-åring. Får forresten like mange blikk nå med en toåring som kaller meg mamma, og en del overraskende " Har du barn??" når jeg treffer noen jeg ikke kjenner.
Lykke X 4 Skrevet 8. desember 2008 #6 Skrevet 8. desember 2008 Jeg gikk gravid som 19-20 åring, og følte aldri at jeg fikk blikk og slikt. Følte jeg ble behandlet som hvilken som helst gravid Men så synes jeg ikke 20 år er så ungt å bli mamma.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 jeg ble gravid da jeg var 19, fødte da jeg var 20. jeg følte at jeg fikk endel blikk av eldre... men igjen, jeg så veldig ung ut. nå er jeg 25, og får fremdeles ikke kjøpr alkohol (de sjeldne gangene det skjer!!) uten leg. kommer heller ikke inn på et eneste utested uten leg...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 jeg var 22 da jeg ble mamma...og så ut som 14... og ja jeg fikk både blikk og enormt mange kommentarer! Folk eier ikke skam... som sagt jeg ser/så ung ut nå er jeg 32 og må fortsatt vise legg om jeg skal kjøpe meg en vinflaske... så det hadde sikkert mye å si(at jeg så ut som 14 og ikke som 22) rent fysisk sett er jo mellom 19-29 en veldig sunn alder å få barn på da... og 20 åringer er da ingen barn lenger heller, så jeg ser ikke noe galt i å få barn så tidlig som det
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Jeg er 19, og med både mage og baby får jeg en del blikk og kommentarer. Jeg ser yngre ut enn jeg er, men det er ikke nødvendig å kommentere eller stirre likevel. Iblant får jeg jo også hyggelige kommentarer også da )
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #10 Skrevet 4. januar 2009 Jeg var 24 da jeg fikk gullet, men jeg ser myye yngre ut. Når jeg er ute med lillemor og mamma, som også ser veldig ung ut, tror folk selvsagt ikke at det er jeg som er moren Opplever ikke mange blikk, men folk blir ganske overrasket. Syntes jo bare at dette er koselig jeg, greit å bli tatt for å være 18 når du er 25
b10na&lillegull Skrevet 4. januar 2009 #11 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har ikke fått noen blikk, og ingen har sagt at de syns jeg er for ung heller. Bortsett fra folk her inne He-he Svigermor syns hun var litt ung til å bli bestemor som 38åring og mor til en på 5, men jo større familie jo bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå