Gå til innhold

Barselgruppe eidsvoll


mamman til pia, eli og mari

Anbefalte innlegg

Hei tipper hode inn hit for og spørre om noen av dere med termin mars skal gå på barselgruppe på eidsvoll

jordmoren jeg går til skulle sette meg opp med di som har i mars selvom jeg selv er i april egentlig, men siden det er 2 dær inne så er det jo stor fare for at di kommer før. og jordmoren sa va jo dumt og bli satt opp på gruppen i april og risikere at jentene var allerede født

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor på Dal og har termin 27.mars.

Ikke bestemt meg ennå om jeg skal gå på helsestasjonen på Eidsvoll eller Råholt.

Men tror det blir i Eidsvoll. Er ei til fra Dal som skal ha i februar og vi håpa og komme i samme barselgruppe :)

 

Send meg en Pm eller noe da vel.

Venter mitt 3. barn

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heisann vordrene mødre:)

Jeg teller ned til terminen 4.mars, og skal bli mamma for første gang:)) Det blir en liten guttemann - som jeg gleder meg såååå mye til å se!

 

Er nyinnflytta på Råholt og leter etter likesinnede i nærområdet. Skal gå på barselgruppe på Eidsvoll... og håper jo lissom på å få litt kontakt m folk her...

 

Nå er det jammen ikke lenge igjen jenter!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MsTrine

 

Siden du bor på Råholt så skal du vel gå på råholt helsestasjon??

Jeg bor på Dal, og med mitt første barn så gikk jeg på Råholt.

Har termin 27.mars.

Har fått to barn, men har kun en gutt på 4 1/2 år. Siden vi mistet vår andrefødte i februar-08 4 dager gammel pga av en stor hjertefeil.

 

Jeg er født og oppvokst på Råholt, så vil si jeg er ganske kjent her.

Vi får prøve å samle oss på samme helsestasjon.

 

Litt om meg selv, er 31 år og samboer.

Både samboeren og jeg er fra Råholt/Sagmoen.

 

Hvor er du ifra og fortell gjerne litt om deg selv.

Send gjerne en melding.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Nå ble jeg kjempe glad for å få svar:D... Jeg skal virkelig ikke bruke så lang tid neste gang...Jeg er litt usikker på hvordan dette med dannelse av barselgruppe skjer... Jeg går på helsestasjonen i eidsvoll, men har ikke meldt meg på svangerskapskkurs der. Jeg går på svagerskapskurs ved en privat jordmorklinikk her på råholt. Som førstegangsfødene tror jeg det er veldig lurt! Skal forresten på kurskveld nr to i ikveld og gleder meg til det..

 

Jeg får helt vondt i kroppen når du forteller at dere mistet deres andrefødte. Det er min største frykt akkurat nå, at noe skal gå galt. Det må ha vært utrolig traumatisk for dere. Det er kanskje desto hyggeligere å bære fram barnet du venter nå?

 

Jeg har møtt en utrolig flott mann fra Råholt, som er grunnen til at jeg flyttet fra Oslo våren i fjor. Har bodd i Oslo de siste 16 årene, men har faktisk vokst opp i Hurdal (skrekk og gru)! Han er enkemann og har en sønn på 9 år (som er en kjempe flott gutt). Ellers jobber jeg på Univ.i Oslo, og må bare fortelle at jeg hater pendlinga til Oslo! Må sse å få gjort noe m jobbsituasjonen etter permisjonen:P

 

Når du spør om jeg skal gå på råholt helsestasjon, mener du da etter at babyen er født? Jeg har faktisk ikke tenkt på at det blir helsestasjon med junior - mhhh, røper vel at jeg er førstegangs mor??? Men jo, jeg vil aller helst gå her på råholt (mye nærmere)..

 

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Veronica

Vi er noen flere i nærheten med termin i mars. Jeg har termin dagen etter deg:D. Skal du føde på A-hus?

Jeg er rimelig ny på råholt. Men norkisa er vel ikke så langt unna?

 

Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok s åkosli da =))))nei tror ikke det er s langt unna nei.....ja jeg skal føde på a-hus,dere da???????????????har dere msn?????????nettby?????????facebook som vi kan nå hverandre på?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...