StineMor_2007_ Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 hva skal den 2 gjøre da??? lurer litt på å ha 2 selv.. men aner ikke åssen oppgavene skal bli fordelt
bejb25 Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 jeg skal ha to forlovere. søstrene mine:-) de deler oppgavene seg imellom. sa til de at det spiller ingen rolle hvem som gjør hva,bare det blir gjort. de har satt opp hver sin liste på hva som skal gjøres,men mesteparten gjør de sammen. det er bare hu ene som kan skrive under på papiret. og det blir da hun eldste...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har 2, en fra hver jentegjeng (de er på en måte selvskrevne forlovere for meg). De også fordeler fint seg i mellom, og de har sagt flere ganger at de er glad de er to, iallefall ifht utdrikningslaget, da de hadde forskjellige kontakter på hver sin side. Også er man to om å få idèer (2 hoder tenker bedre enn 1). De har samarbeidet utrolig bra.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Jeg skal ha to forlovere som deler på oppgavene seg imellom eller gjør de sammen. De skal begge skrive under forlovererklæringen, begge kan og skal gjøre det. Jeg var en av to forlovere til min venninne og vi skrev under begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå