M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Vondt i halsen, snørrete, og frykter feberen er underveis:-(
Gjest Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har termin i morgen , å er akkurat kommet meg etter en kraftig influensa. I følge jordmoren min så er det sjeldent kroppen går i fødsel når man er syk, venter til vi er friske (Bestemoren min sier at fra gammelt av sa de at hvis man ble syk rett i forkant av termin, så kom man til å få i fødsel ikke lenge etter man ble frisk. Håper hun har rett!!) God bedring!
Fire småtroll Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Uff, føler med deg, samme skjedde meg da jeg skulle ha nr to, jeg hostet i tillegg så fælt at de måtte sjekke om det var kikhoste, ikke noe særlig å gå i fødsel og smitte den lille med det.... Men det var det heldigvis ikke, og jeg ble faktisk nesten helt frisk før jeg fødte, så kanskje de gamle har rett. Jeg fødte nemlig denne ungen mye senere i forhold til termin enn de to andre. Masse god bedring!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2008 ÅÅÅÅ det var oppmuntrende:-) Tusentakk HappyFreak:-) Lykke til til deg, og håper du snart får bebisen din!!!
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Søstra mi var syk under fødsel. Så er ikke sikekrt du blir helt frisk:P Ikek for å ta motet av deg nå.. hehe:) Hun hostet mellom riene, og lå med lilelgutt på fanget etter fødsel med krampe og hosteanfall. Var ikke bare bare.. Hun lå samtidig ei uke i feber etter fødsel. Men håper for guds skyld at DU ikke må gå gjennom det samme da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå