ungmor09 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har fått så innmari dårlig syn. Er i uke 35 og bruker lesebriller til vanlig. Nå når jeg skal se på tv eller lese så får jeg så sinnsykt vondt i hode, det gir seg ikke før dagen etter... selv om jeg bruker brillene.. er ikke nå vits å dra til synstest da dette er helt normalt. men er det noen som har det på samme måte?? å blir det bra igjen etter fødsel?
tingeling87 Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Jeg ville ta en synstest for ca 5 uker siden, pga at jeg synes synet var blitt mye dårligere, og da sa de at i siste del av sv.skapet kan synet bli dårligere. Hun anbefalte å ta en synstest ca tre mnd etter fødsel, for da var synet tilbake til normalen. Dette hadde i alle fall hun opplevd.
ungmor09 Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2008 okei, da blir jeg å gjøre det.. for det er helt forferdelig akkurat nå =/
birrisj05.02.09 Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har også litt dårligere syn, og skal tilbake på kontroll 3 mnd etter fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå