LillyMy+1<3 Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Er 4+3 i dag.. Litt tidlig å få symptomer kanskje?? Har litt murringer, og er trøtt..
Prinsen & spiren Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Jeg er 5+1, og kjenner ikke noe..:S Bare trøtt...
Musemor med tre søte små Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Hei Jeg er 4+5 og er bare litt trøtt og har litt rare smaker. Sist hadde jeg ingen symptomer før i uke 8 hvor jeg ble litt kvalm som ga seg i uke 13 og deretter ingen symptomer før skarkene kom. Bare nyt det og kryss fingrene for et lett svangerskap. Lykke til videre ;-)
enplussentil? Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Er og 4+3 i dag:) er og trøtt og har murringer..utenom det føler jeg meg helt som vanlig..hadde ikke så mange symtomer i mitt første svangerskap og det synes jeg egentlig var veldig greit.Slapp kvalmen feks.synes magen min er større men vet ikke om det bare er noe jeg innbiller meg siden jeg vet jeg er gravid;)
atetop86 Skrevet 7. desember 2008 #5 Skrevet 7. desember 2008 jeg hadde masse symptomer i starten, men nå er de liksom blitt borte igjen... har litt ømme pupper, og luft imagen.. er litt skummelt at jeg ikke kjenner noe lenger:S
Curly-mor :) Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Jeg er 5+0 og har heller ikke de store symptomene. Men er glad så lenge jeg slipper kvalmen!
Lipsy Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Jeg er 4+6 i dag og kjenner ingenting "uvanlig". Fikk ikke positiv test før i går, så har ikke rukket å kjenne skikkelig etter heller.. Kanskje jeg er litt trøtt, det er i så fall det eneste. ... Håper på å få flere symptomer i løpet av neste uke :-)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 7. desember 2008 #9 Skrevet 7. desember 2008 Jeg er ca 4 uker på vei og kjenner nesten ingenting. Eneste er at jeg er trøtt, og hvis jeg kjenner etter er det none stikninger i magen. Virker som det er vanlig å være ganske symptomløs også:-) Gruer meg til kvalmen kommer:/ Også midt oppi jula... Men det er jo verdt det:D Lykke til!
tita86 Skrevet 7. desember 2008 #10 Skrevet 7. desember 2008 Jeg er 6+4 idag, og jeg har få symptomer. Jeg har ømme pupper, og muligens mer trøtt enn vanlig, men ellers merker jeg ingenting. Jeg skulle ønske jeg hadde flere symptomer, men morgenkvalmen må gjerne fortsette å holde seg borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå