Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har blemmer på leppa, i ganen og på tunga. Og det gjør vondt! Lever på ris, alt annet fører til ekstrem smerte:( Tannlegen sa de var et herpes simplex utbrudd, trodde det bare var barn som fikk det over hele munnen jeg. Noen av dere som har hatt noe lignende? blir bekymret jeg altså..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 kan det ikke være munn, hånd og fot syken da. da får du slike blemmer i munnen og utenpå. ! ikke behagelig det der nei.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Uff, stakkar. Gå til legen og ta blodprøver ifh til immunforsvaret ditt.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Jeg hadde ikke blemmer, men derimot store sårkrater i hele munnen. Så vondt at jeg ble kvalm. Fikk en spesiell type antibiotika hos legen, som hjelper mot herpesvirus.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Slike blemmer fikk jeg etter en hefitg blowjobs, ikke gøy..:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå