Gå til innhold

Slik jeg ser det finnes det 2 typer mennesker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er de som liker gitar på nachspiel, og de som ikke gjør det.

Så enkelt er det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for et latterlig svar.

Sånn JEG ser det finnes det 2 typer musikk: god musikk og techno.

Skrevet

Jøss.. Da må din verden være ekstremt begrenset.

Skrevet

Åh! kan ikke være mer enig;) Konklusjonen er da at gitar på nach = god musikk?

Skrevet

Nei, ikke enig...

Liker egentlig gitar på nachspiel, skaper stemning og samhold!

MEN var på nachspiel etter et bryllup og skulle ha gitaristen til sengs... men han var jo opptatt, alle andre pelte jo noe fryktelig og alle ville ha musikk, men ville heller ha han enn musikken hans da ja...

Skrevet

Men nå må du ikke glemme at du ble satt i en veldig presset situasjon hvor du var nødt til å velge ENTEN gitaristen ELLER gitar på nachspiel. Du kan umulig ha hatt det særlig lett, og da er det fort gjort å glemme hva man egentlig setter pris på her i livet;)

Skrevet

hva med oss som ikke går på nachspiel???????

Skrevet

Aldri vært på nachspiel? Hmmm... Kanskje ikke denne teorien er helt vanntett...

Skrevet

Ja det er jammen sant... sjelden man er i en så presset situasjon 15:03... Konklusjonen er vel at jeg egentlig liker gitar på nachspiel, men heller sex med en ny spennende fyr ;-)

anonym 14:31

Skrevet

Når klokka var halv 9 på morran gadd jeg forresten ikke lenger vente på gitaristen, så det ble sex med "second best" og han var garantert mye mer enn second best i senga!!!

Så greit, jeg liker gitar på nachspiel, punktum!

anonym 14:31

Skrevet

Med andre ord var gitaristen VELDIG glad i gitar på nachspiel.. Og "second best" var antagelig veldig glad for at gitaristen var glad i gitar på nachspiel, enn om ubevisst;)

Men hvor blir det av alle de som ikke liker gitar på nach? Du vet, de som stikker, eller lager eget nach i naborommet når gitaren kommer fram..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...