Gå til innhold

Helga har smilt til meg =)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere,jeg har blitt millionoksånær jeg =))

Gubben leverte inn lotto i går,uten mitt samtykke...kremt...

Å her i kveldinga i går fikk jeg lappen min.Satte meg ned å tilla raskt.Der var det1,2,3,4,5 og 6 riktige!!!! Ingen tillegg som hadde gitt meg rundt 75 tusen.Hadde siste tallet kommet,hadde jeg vært millinær =0)

Men hva søren gjør det da???

JEG VANT,JEG VANT!!!!!!

Føles godt å vite at jeg denne gangen kan gi ungene litt ekstra store gaver =)))))

Å 7800kr.DET er mange penger for meg som har ingenting!!!

Såh,dette er oppvarminga! Neste gang tar jeg hele "driden"

Hehehe =)) Å et aldri så lite "JIPPIIIIIIIII"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippiiii - så utrolig gøy!!!

Grattis med ekstra income sånn rett før jul. Kunne vel ikke passet bedre tenker jeg:-)

Og selv om du var et tall fra både det ene og det andre, så vant du jo!!! For du kunne rett og slett vært et tall fra å ikke vinne noenting også:-)

Skrevet

Jaaaa,det var og er gøy =))))

Jeg pleier aldri vinne jeg.Ikke så mye.Å tenk at det dryppa på meg da!!

Yhippiiiiii =0)

Di kommer godt med.Jeg har brukt alle mine ører på opp pussinga jeg,så det så litt sånn "akkurat" ut ei stund ;o)

Å nå tenker jeg at siden jeg nå har fått både 4 riktige,og 5.Så er jeg i oppoverbakke.For etter 6 kommer 7?? ;o)

Men det blir senere.Nå er det ikke nødvendig å bli millionær.Nøyer meg med noksånær,hehe

Skrevet

Å, så morsomt! Grattis! Det er hyggelig når man kan få anledning til å være litt ekstra raus c",)

Kanskje du greier å spandere litt på deg selv også? Men det er vanskelig vet jeg - når jeg er ute for å kjøpe noe til meg selv, kommer jeg nesten alltid hjem med noe til..........................revungene..... c",)

Skrevet

Åh, Midnightsun, kanskje du kan sette av en sum og starte å spare til tur østover hit!!! Hadde vært gøy om du kunne stille på neste treff:-)))

Skrevet

GRATTIS!!! Så moro, det er jo gode penger sånn rett før jul da!! Jeg har aldri vunnet mer enn 30 kr, men må innrømme at jeg ikke er så ivrig på å levere inn kuponger heller...

Og hurra for gubben som leverte inn!!! Ja, tenk om det kunne blitt en Oslotur, det hadde vært KJEMPEMORO!!

Skrevet

Ja,det er gøy å vinne så mye =))

Hadde jo planene klare jeg,men ser ut til at di er spolert alt.Blir nok ingen penger lagt unna til senere reise..

Jeg spiller ikke selv.Men med en gubbe som MÅ ha inn,ble det denne gangen en på meg å.Gudsjelov var det min som vant.hehe

Nei,gleden over beløpet ble trampa ihjel den..."hurra for gubben ja" =(

Skrevet

Hrmpf............er det ikke typisk da?

Husker en gang for mange år siden, jeg vant også en fin sum som deg. Men uka etter røk en del på bilen og vaskemaskinen og vips så var pengene borte!

Men, tross alt, så slipper man da ekstra utgifter rett før jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...