Gjest Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Ikke det hun grua seg slik til.. =) Snuppa er så søt at.Selv om jeg trøbbla med legginga.At det ble sent,så sovna dette gullet på et blunk.Det gjorde lille onkel også.Jeg må innrømme at jeg var inne sånn ca 20 ganger frem til kl 24.... Hun ligger på magen å sover,og da får jeg helt angst..Sekunder etter snuing er hun tilbake i sin sovestilling.Så jeg satte meg ned å tenkte at nå,nå må du skjerpe deg.Fant et program jeg ville tvinge meg til å se,og da starta det...Lille trassegutt starta et leven som holdt på til etter 4.45 en gang...Jeg prøvde alt,men neida.Å snuppa,hun sov gjennom bråket!! =D Jeg var dønn sliten da han endelig sovna.Å begg våkan di kl 9..zzzzz Men jeg overlevde min egen redsel,og vi kosa oss.Hun er så snill og grei at det er en fryd.Selv om hun er her hver dag,så er det skjeldent hun overnatter.Jeg måtte smile da mamman kom å henta ho litt sent og hun fremdeles var blid og kvitrende.Det skjedde ikke ofte hjemme.he he Vell,den vet jeg da om =) Mine unger er også slik. Jeg har tvunget meg gjennom ei natt jeg grua veldig for.Neste gang går det sikkert bedre =) Å Lilletrass,han oppdaga jeg var syk dagen etter...At jeg ikke forsto det på natta gir meg dårlig samvittighet.Men jeg er tilgitt,tror jeg ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Så deilig at det ble en fin helg og ikke bare hjertet i halsen-helg! Og neste gang, så går det helt sikkert ennå bedre:-) Frøkna her i huset snudde seg også til magen så fort hun var noen få mnd. Og jeg sluttet rett og slett å snu henne tilbake. For det er jo en mer naturlig sovestilling for de små som har ligget som små baller i magen:-) Tenker at de regulerer selv og at det er fint. God bedring til han store lille da! Ikke noe greit å være syk!!
Gjest Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Hadde ikke tid den natta til å ha hjertet i halsen jeg ;o) Han hyla slik at det hadde vært umulig å tenke,hehe.Å hun snorka og laga lyder,så jeg hørte ho. Neste gang blir det likar ja.Men da skal jeg være forberedt på våkenatt.Vanedyr han min,og alle ukjente lyder skremmer. Hadde jo babysense i senga,så å snu hele tiden hadde jeg ikke trengt.Men det er nå en gang slik at jeg er redd den stillinga...Men jeg jobber med saken,selv om fremskritta er kun små. Han store lille skal til lege i dag.Nå har vi hangla så lenge at nuh er det nukk.Her får di komme med noe lurt,for vi vil bli frisk til jul.Nemlig ;o)
Karomamma Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Så godt å høre!!! Flinke mormor Og god bedring til onkelen, håper han er frisk allerede!! Ikke noe gøy med sykdom i jula, det vil vi ikke ha!
♥Snulder Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Så flott at alt gikk bra!!! Og god bedring til Lilletrassen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå