Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Det er jo et ganske vanlig uttrykk - "jeg kastet ham ut!", og det har jeg jo hørt i real life også. Så da lurer jeg på hvordan dere får "kastet ham ut"? For jeg forsøkte å kaste ut min en gang, men tror dere ikke mannen hadde egne meninger og mente han like gjerne kunne kaste ut meg da?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Hvis dere har barn, så er det jo mest "fair" at den som skal ha barna hos seg blir boende. Det er ganske vanlig...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Og det er en selvfølge at far ikke slår i bordet med at "Flytt ut selv, JEG skal ha daglig omsorg for barna?". Jeg bare tenker litt likestilling - selv om jeg absolutt ikke ønsker å være likestilt i ett og alt Greier menn i mindre grad å kombinere jobb og barn? - eller er det det at kvinner oftere er hjemme, og allerede har ansvaret for barna mens far jobber, som gjør at kvinnen kan "kaste ut" mannen med argumentet "det er jo jeg som har mulighet til å ta meg av barna!"? HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Enig med HI, har aldri prøvd å kaste ut mannen, men var en gang vi kranglet og jeg sa ettellerannet om at han godt kunne pelle seg ut å sove på stua, men da svarte han at jeg like godt kunne legge meg der selv. (Jeg ammet på natta t.o.m.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå