Mammaen til 2007jenta Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Hva i all verden gjør jeg nå da? Hun gjorde det for første gang i går, og idag igjen da jeg skulle legge henne til formiddagsduppen.
småen og smulan Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 Da er det vel ikke annet å gjøre enn å bytte til vanlig seng. Vil jo ikke at jenta skal ramle ut av senga, det er jo tross alt en bit ned:)
Guttemamman:-) Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 Det gjorde gutten min også et par ganger i den alderen....og nå er han 2,5 og sover fremdeles i sprinkelseng. Han slutta av seg selv før vi rakk å kjøpe ny seng. Vi plasserte dyner/puter rundt senga i tilfelle han skulle klatre flere ganger men tror han skjønte at han slo seg jeg...
Mammaen til 2007jenta Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2008 ja, det er det at hun skal falle som bekymrer meg. Men hun er faktisk ikke fylt 14 mnd liksom, hvordan i all verden skal det gå å legge henne i vanlig seng? Hun kommer vel til å rulle utav? Kommer til å se komisk ut, lille babyen, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå