*LillaMeg* Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 tok en test idag på morgenen.. En strimmel fra billig tester, tror den var ødelagt, for den var løs liksom.. det som er over pinnen på en måte.. og det var et løst flak.. men tok den for det. Kontrollstreken var sterk, og tilsier jo at den skal virke, men jeg er ikke helt sikker. bør jeg stole på at den har virket? I tillegg var det en blåaktig tynn liten strek ved siden av.. og en sterk rød strek lengre nede på strimmelen.. Hva i alle dager betyr dette? :s
tuninna ♥ 2pp Skrevet 7. desember 2008 #2 Skrevet 7. desember 2008 De pleier å se sånn ut. Både den røde og blåe streken er på de fleste av testene jeg har tatt derfra. Det er det i midten som sitter fast. Der urinen skal dyppes er litt lealaust på en måte. samme er det i motsatt ende
*LillaMeg* Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2008 men var den da positiv eller negativ?
tuninna ♥ 2pp Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Både test og kontroll streken skal være røde. Sånn som jeg forstod deg var den røde og den blåe streken ikke der du skal lese av? Kan du ikke ta et bilde av den da? Så kan vi se Kontrollstreken er den som er øverst mot det blå feltet og teststreken er den som er mot den siden som skal dyppes
*LillaMeg* Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2008 http://bildr.no/thumb/300563.jpeg Litt dårlig bilde, men men.. er en halv blå strek, mellom de 2 sterke.. er ikke lett og se den da..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 7. desember 2008 #6 Skrevet 7. desember 2008 Jeg ser en blå helt nederst. Pluss den røde kontrollstreken. Jeg syns den ser negativ ut. Prøv på nytt imorgen
*LillaMeg* Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2008 ja, får gjøre det.. hmmm.. Hadde jo et lite håp om at den var positiv. Men da vet jeg at det er sånn de skal være, og at den ikke er ødelagt.
Meg og gutten min :) Skrevet 7. desember 2008 #8 Skrevet 7. desember 2008 Eg testet positivt på graviditetstest fra billig tester på onsdag. Da kom det 2 røde streker. Kontrollstreken lengst mot de blå feltet og en svak rett ved siden av, bare ett lite mellomrom mellom de. På torsdag var teststreken sterker, og igår var den nesten like sterk rød som kontrollstreken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå