Gå til innhold

partytime i går...


Anbefalte innlegg

Gjest nickedokka
Skrevet

Kjempekoselig=) men i dag er jeg TRØTT og fysen... Ble ostesmørbrød til formiddagsmat til alle mann og cola forkledd som kaffe til hu mor... Nå får jeg huset alene en liten stund, så da skal jeg finne senga mi og etter hvert noen flere tusen tomme kalorier, he he.

 

Men er ikke i bakrus sammen ungene altså, bare så det er sagt=)Har kost oss masse vi, selv om denne vakre dagen burde brukes på litt mer enn latmannskos;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...