Gjest nickedokka Skrevet 7. desember 2008 #1 Skrevet 7. desember 2008 Kjempekoselig=) men i dag er jeg TRØTT og fysen... Ble ostesmørbrød til formiddagsmat til alle mann og cola forkledd som kaffe til hu mor... Nå får jeg huset alene en liten stund, så da skal jeg finne senga mi og etter hvert noen flere tusen tomme kalorier, he he. Men er ikke i bakrus sammen ungene altså, bare så det er sagt=)Har kost oss masse vi, selv om denne vakre dagen burde brukes på litt mer enn latmannskos;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå