Gå til innhold

Noen som har lyst på sjokoladekake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde litt ekstra energi i dag tidlig, så jeg og mini har laget sjokoladekake i langpanne :D:D NAM NAM NAM!!

Noen som vil smake :P;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånne innlegg er egentlig veldig teite... for ja hvordan skal jeg liksom få smake? veit ikke om du gjør det for å vise at du er så flink å baker osv... men syns det er ganske unødvendig.... men jeg driter i det har kake selv .

Skrevet

Sånne svar er også veldig teite om jeg skal senke meg ned på ditt nivå! Hva vet vel du, kjenner faktisk en del av jentene privat som er her inne.. Og de bor ikke så langt unna! KANSKJE jeg hadde lyst på besøk?

Jeg er så absolutt ikke noen flink husmor nei, men gidder faktisk ikke sitte å forsvare meg moe ei sur musemor!

Skrevet

herrigud så send melding til folka da... om du kjenner dem så godt så har du telefonnumeret dems og da kan du sende melding å si at du har bakt og de må gjerne komme for å smake på kaka. det er faktisk unødvendg å forsøke å friste andre her for det er åpenlyst at du gjør det bare for å være dust egentlig- javel så bak da og ha det fint med det men om du faktiks ikke har tnek eller har mulighet til å gi meg og de andre kake så er det unødvendig. men som sagt har bakt min egen så jeg driter i det.

Skrevet

Dårlig dag i dag musemor?!?!?!

Skrevet

Hadde jeg hatt mobilen her så hadde jeg vel for fanden gjort det!

Hvorfor bryr du seg så jævlig? Kan du ikke bare prøve å stå opp på riktig bein neste gang du står opp?

Gjest nickedokka
Skrevet

Ojoj, he he. Syntes det hørtes kjempegodt ut jeg=) Men tror kroppen min er glad for at jeg ikke har sjokoladekake i nærheten akkurat nå. Den får nok søppelmat å hanskes med i dag;)

Kos deg med kake, du=)

Skrevet

nei men du må jo skjønne det?? hvorfor si sånn om man faktisk ikke har kake å gi til alle da?? det er for å friste og det er faktisk unødvendog men som sagt driter i det har kake her, bedre kake,.

Skrevet

Høres godt ut, Trine!

Liker gutten din det?

Lillegutten min er ikke særlig begeistret for det, men non-stopen oppå er populært ;o)

Skrevet

Godt med tid idag, musemor?

Skrevet

Huff og huff musemor! Du har seriøst fritidsproblemer!

Du driter i at jeg skriver at jeg har kake etc, men så sitter du og sier at du har kake selv? Hvor langt skal man gidde å synke?

Skrevet

Regner med at musemor er sur fordi hun har sjokolade-abstinens. Hun er vel på en eller annen kur hvor sjokoladekake er fy-fy :)

Det betyr dermed ikke at alle vi andre må passe oss for å ikke tråkke henne på tærne...

Kos deg masse med kaka!

Hvis noen har lyst på Nidar julemarsipan så har jeg plenty. Velkommen!

Skrevet

jaaaaaaaaaaaaaa jeg vil ha;) nam;)

og andre i denne tråden har nok stått opp med feil bein;)

Skrevet

Må skjønne det?? hehe.. vet du at jeg skjønner ikke sånne utblåsninger som du har her.. Hvorfor ikke bare skippe hele innlegget hvsi du synes det var tåpelig?? Det er ingen som tvinger deg til og svare..

Hvorfor "forpeste" hele innlegget med den grinete tonen din..!

Skrevet

Hei Alba 34 ;)

Lenge siden sist ;) Nei, han er ikke glad i selve kaka, men er kjempeblid hvis han for lov til å bake sammen med meg. Non stop står nok høyt på lista hans ja.

Går det bra med dere da? Startet juleforbredelser?

(er sjelden innom her, er mest på bim)

Skrevet

Aurora- mamma ;)

julemarsipan er jo nam nam :)

Skrevet

Bare bra med oss :o)

Godt i gang med juleforberedelser.

Ferdig med alle gaver, så nå baker vi og koser oss i adventspyntet hjem.

Håper det er bra med dere også?

Skrevet

Så bra ;)

Koselig med juleforbredelser, de er jo litt større enn jula i fjor.. (skulle vært rart ellers) Det merkes godt, er veldig koselig å lage marspian, pepperkaker etc.. Vi skal bake pepperkaker på tirsdag, da har jeg fri fra jobben og mini skal ha fri fra barnehagen den dagen. Spennende å se om det faktisk blir pepperkaker, eller om han spiser halve deigen. Hehe.

Joda, her begynner ting å stabilisere seg iallefall ;) Alt bra med mini, han stortrives i barnehagen. Jeg har endelig slutta å kaste opp, så kanskje jeg slipper en ny innleggelse. Dette svangerskapet har hittil vært stikk motsatt av det forrige, så det blir spennende å se om det blir ei jente nå.. ;)

Skrevet

Ja, det blir spennende å se om det bor ei frøken i magen din :o)

Veldig moro med juleforberedelsene i år.

De er jo så nysgjerrige og vil være med på det meste.

Hehe...

Skrevet

Nidar julemarsipan og klementiner til ALLE som vil ha :)))))

Skrevet

Ja, det blir veldig spennende.. Skal på ul 15.januar, så da kan det hende vi får svaret ;)

H har laget mye julepynt og nisser i barnehagen, og han syns det er kjempegøy at de står på "utstilling" så alle kan se de. Er veldig opptatt av at alle som er innom skal se på pynten hans ;) Søte små! ;)

Hvis jeg ikke "snakker" med deg før jul, så må du og dine ha en riktig fin jul og et godt nytt år ;)

Skrevet

Hyyylllll!! hehe. må ikke si til en gravid at du har klementiner!

DILLA!!!! Hehehe..

Skrevet

Klementiner er nammis:)) Og sunt er det åsså!

Løøøøøøøøøøøøp og kjøøøøøøøøøøøøøøøøøp :)))

Skrevet

Hehehe..

Skal kjøpe i morra ;) Synd at de blir så fort borte her hjemme.. Hehe

Skrevet

Takk det samme, Trine!

GOD JUL&ET FLOTT INNHOLDSRIKT 2009 ønsker jeg deg og dine :o))

Lykke til den 15.1.! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...